سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کمک دو هزار و 250 میلیارد ریالی خیران برای توسعه دانشگاه ها

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: خیران در سال جاری دو هزار و 250 میلیارد ریال برای توسعه 50 دانشگاه کمک مالی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  خدایی در دومین همایش خیران حامی دانشگاه مراغه افزود: با این کمک ها 150 هزار مترمربع فضای آموزشی در 15 دانشگاه در حال احداث بوده و تا کنون دو پارک علم و فناری ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: خیران در چهار سال گذشته با اختصاص سه هزار و 750 میلیارد ریال، 250 هزار مترمربع فضای دانشگاهی در کشور احداث کرده اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: اعمال معافیت های مالیاتی و مشارکت 50 درصدی دولت با خیران برای اجرای طرح های دانشگاهی از برنامه های وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در این حوزه است.

خدایی ادامه داد: هم اکنون 600 خیر در 50 دانشگاه کشور عضو هیات امنا بوده و این موضوع، فرصت مهمی را برای توسعه دانشگاه ها ایجاد کرده است.

رییس دانشگاه مراغه نیز در این همایش گفت: امسال با کمک مالی 11 میلیارد و 560 میلیون ریالی خیران، چهار طرح عمرانی و پژوهشی در این دانشگاه اجرا می شود.

لطف الهی یقین، افزود: این دانشگاه برای حمایت از طرح های پژوهشی، توسعه و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها و حمایت از پایان نامه های دانشجویی به کمک 36 میلیارد ریالی خیران نیاز دارد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.