سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

صدور ویزای گروهی بدلیل ازدحام جمعیت

بدلیل ازدحام جمعیت ویزای گروهی صادر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: از آنجایی که روند اخذ و صدور ویزا برای یک نفر یا چند نفر یکسان زمان می برد لذا با توجه به ازدحام ایجاد شده تصمیم گرفته شد گروه های ۲۰ نفره تشکیل دهیم و در روزهای آینده به گروه های ۳۰ یا ۴۰ نفره نیز افزایش دهیم و ویزای گروهی صادر کنیم .

وی ادامه داد: امسال اعزام زائرین فقط با گذرنامه معتبر و ویزا انجام می گیرد و به همین جهت تدابیری جهت صدور ویزا در دو مرز استان دیده شده است.

ناصر حویزاوی بابیان اینکه روند اخذ ویزا در خرمشهر روند عادی را پشت سر می گذارد و در اهواز نیز مراکز روزهای پنجشنبه و جمعه فعالیت دارند و مردم می توانند مراجعه کنند افزود: البته در سوسنگرد اندکی شلوغی هست اما در کل تاخیر در اخذ ویزا وجود دارد و مردم نباید به دلیل اینکه عرضه و تقاضا همخوانی ندارد انتظار دریافت زود به هنگام ویزا را داشته باشند.

مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به تمهیداتی جهت سهولت سفر زائرین اربعین حسینی تصریح کرد : جهت خدمت رسانی بهتر به زوار و حل مشکلات قبلی کمیته هایی متشکل از کمیته اعزام، کمیته اسکان، کمیته تغذیه، کمیته حمل و نقل و کمیته فرهنگی تشکیل و وظایف هر کدام ابلاغ شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: آبادان ، صدور ، ویزا ، جمعیت ، ازدحام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.