سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

کمک 500 میلیون ریالی خیرین به نیکوکاران شهرستان دورود

مدیرکمیته امداد شهرستان دورود گفت: در راستای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری خیرین نیکوکار محله صفا در آبان ماه امسال مبلغ 500 میلیون ریالی به مرکز نیکوکاری محله صفا کمک نقدی و مساعدت مالی نموده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسدی افزود: افراد نیکوکار با مراجعه به مرکز نیکوکاری محله صفا مبلغ 200 میلیون ریال حق الارث خود را جهت توزیع بین نیازمندان به‌خصوص بیماران خاص به مرکز نیکوکاری صفا اهداء نموده است.

وی گفت: با توجه به توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه مبلغ 27 میلیون ریال از طریق خانواده‌ی معظم شهدا در محله صفا جهت کمک‌معیشت به نیازمندان و مبلغ 17 میلیون و 500 هزار ریال جهت ساخت سرویس بهداشتی برای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به مرکز نیکوکاری صفا اهداء شده و کمک‌های خیرین با هماهنگی کمیته امداد این شهرستان در اختیار نیازمندان و فقرای همان محله گرفته است.

مدیر کمیته امداد دورود افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی خیرین نیکوکار در ایام محرم و صفر 3 هزار و 300 پرس غذای گرم به ارزش 224 میلیون و 750 هزار ریال در قالب طرح احسان حسینی با همکاری مرکز نیکوکاری محله صفا بین نیازمندان و ایتام تحت حمایت همان محله توزیع‌ شده است.

وی با اشاره به خدمات مراکز نیکوکاری گفت : مرکز نیکوکاری پل ارتباطی بین اغنیا و فقرا است که در سطح محله‌ها با محوریت مساجد تشکیل و در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و خدمت به نیازمندان با نظارت کمیته امداد فعالیت دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کمک ، خیرین ، مرکز ، نیکوکاری ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.