نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مکتب فمینسیم ریشه غربی دارد و بر اثر فرهنگ تحقیر کننده غرب نسبت به زنان و واکنش انتقادی به شرایط حاصل از انقلاب صنعتی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار؛ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس؛ آیت الله نعیم آبادی ضمن یادآوری جایگاه برابر زن و مرد در اسلام افزود: همه باید حقوق زن در اسلام رابشناسند.

وی با اشاره با اینکه بخل در برگیرنده همه بدی ها  است گفت: اگرافراد بخیل وظیفه شرعی خود یعنی خمس و زکات را پرداخت کنند دیگر هیچ فقیری در جامعه وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در فرانسه افزود: فرانسه در چاهی که خود برای دیگران کنده گرفتار شده است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: این تروریست ها را خود فرانسه به کشورهای دیگر همچون عراق و سوریه فرستاده بود که بازگشت آنها برای فرانسه مشکل ایجاد کرده است.

وی ضمن تبریک ۵ آذر به عنوان روز بسیج مستضعفین افزود: جهان اسلام برای نجات از ددمنشی های غرب باید به بسیج روی بیاورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس  ضمن تشکر از فعالیت های بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی به عنوان یکی از بخش های مهم بسیج در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسکن و شهرسازی به فعالیت خود ادامه می دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
ازنظرمکتب مقدس اسلام بایدعلمای بزرگواربطورواضح بفرمایندچرازنان بامردان برابرنیست علمی ومنطقی بیان فرمایندتابرای همه روشن شودتااین منطق میتواندتمام دنیارامتقاعدکندکه مابرحق هستیم.