سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: اسکوچیچ دنبال درآمد نامشروع است/ هواداران باید منش خوزستانی خود را نشان دهند

رئیس هیئت فوتبال خوزستان معتقد است اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال در آمد نامشروع است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تهرانی با نتیجه دو بر صفر حریف خوزستانی را شکست داد و به صدر جدول رفت.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود

برخی هواداران فولاد به دلیل نتایج ضعیفی که تیم محبوبشان در این فصل به دست آورده، بسیار ناراحت بودند و حتی به اموال عمومی ورزشگاه غدیر آسیب رساندند در این میان حتی سر یک مامور پلیس شکسته شد. تیم فولاد خوزستان با 6 امتیاز در جدول 16 تیمی رقابت های لیگ برتر، پانزدهم است.

طالقانی: اسکوچیچ دنبال درآمد نامشروع است

کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان شب گذشته برای تماشای بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران به ورزشگاه غدیر رفته و شاهد تمامی اتفاقات بازی بود.

طالقانی درباره شرایط بد فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم به خبرنگار ما با توجه به بازی ضعیف تیم فوتبال در بازی‌های لیگ برتر و باخت‌های پیاپی آنها، به عقیده من سرمربی این تیم توان کار نداشته و مسئولان باشگاه باید به فکر تغییر وی باشند. اسکوچیچ  تنها دنبال درآمد نامشروع است

وی در جریان بازی بابت خطای بازیکنان استقلال از معرکه استفاده می کرد  و به داوران اعتراض می کرد باشگاه باید با اسکوچیچ برخورد جدی بکند.

هواداران باید منش خوزستانی خود را نشان دهد

وی درباره اتفاقات بعد از بازی افزود:من از هواداران با اخلاق خوزستانی توقع دارم که منش بالایشان را به مردن نشان دهند البته معتقد هستم افراد معترض که با شکست شیشه ها و آسیب رساندن به اموال عمومی می خواهند ناراحتیشان را نشان دهند، تماشاگر نما هستند و فقط دنبال آشوب و ناامنی هستند به هر شکل هواداران باید اعتراض های خود را از طریق نامه نگاری و ارتباط با مسئولان نشان دهند.

نیروی انتظامی باید دست به کار شود

طالقانی در ادامه اظهار کرد: برای این که این مسائل دیگر به وجود نیاید، باید نیروی انتظامی سیاست‌های مناسبی را در مقابل اینگونه اعتراضات در دستور کار خود قرار دهد. کانون هواداران باید با هواداران و مسئولان در ارتباط باشد و اعتراضات آنها را به گوش افرادی مثل مدیرعامل برساند، ضمنا نیروی انتظامی باید آشوب طلبان را شناسایی و با آنها برخورد سختی داشته باشد به هر شکلی که شده باید این هیجانات کنترل شود.

طالقانی در پایان درباره علت بروز این همه مشکلات در باشگاه فولاد و همچنین راه حل آن گفت: علت نتیجه نگرفتن فولاد یکی خود اسکوچیچ و دیگری ورود بازیکنان بی کیفیت به تیم فولاد است، این تیم باید در فصل نقل و انتقالات نیم فصل یک خانه تکانی حسابی کند. مسئله ای که هیئت فوتبال خوزستان چندین بار به مسئولان باشگاه انتقال داده است.

امیدوارم دیگر شاهد این اعتراضات نباشیم و همچنین فولاد را در جایگاهی که شایسته نامش است ببینیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.