سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و صنعت ساختمان ایران در مشهد

نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و صنعت ساختمان ایران در مشهد توانسته است فرصتی برای عرضه رقابت، مقایسه توانمندی ها و مشارکت های مردمی در سرمایه گذاری های شهری ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس کمیسیون امورفنی عمرانی طرح ریزی شهری شورای شهر مشهد با اشاره به امتیاز قابل قبول این نمایشگاه در فضای توسعه مشارکت های سرمایه گذاری در مشهدگفت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه حضور شرکت های توانمند برای مشتریان و سرمایه گذاران است، در این رویداد مردم سهم اصلی مشارکت و توسعه شهری را دارند و مشارکت کنندگان می توانند از فرصت های موجود برای تامین نیازهای واقعی جامعه شهری و جذب سرمایه گذاران استفاده کنند.

مهدی ذاکرالحسینی با اشاره به اینکه معنای ذاتی نمایشگاه یعنی ارایه خوب، برگزاری و بستر سازی برای ایجاد فرصت های پیشرفت، توسعه و مشارکت از جنس امکان و تکنولوژی، افزود:در این نمایشگاه شرکت های توانمندی که تاکنون خوب کار کرده اند و متعهد به مسئولیت ارایه شده خود هستند می توانند خود را با سایر شرکت هایی که از سراسر کشور حضور یافته اند مقایسه کنند و از طرفی نگاه رقابتی آنها نیز سبب ترویج رونق و افزایش مشارکت عمومی خواهد شد.

وی گفت: ارایه، مقایسه و همچنین ارتقا برای افزایش سطح اثر گذاری مشارکت کنندگان از این فرصت برای توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و صنعتی سازی با بهره مندی از تکنولوژی ها و فناوری های نوین عرصه صنعت ساختمان و با رویکرد توجه به نیاز مردمی، نمایشگاه را متمایز از سایر رویداد های تخصصی کرده است.

محمد جواد حمید مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد نیز با اشاره به اینکه تعریف فرصت های سرمایه گذاری شهرداری مشهد یکی از مزیت های ویژه این نمایشگاه به شمار می رود تصریح کرد : باتوجه به شرایط توسعه شهر مشهد و مشارکت 127 شرکت تخصصی در حوزه های صنعتی سازی ساختمان، فناوری های نوین ساختمان و انبوه سازان در کنار معرفی پروژه های سرمایه گذاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، مشارکت عمومی و تخصصی این نمایشگاه را بیش از پیش کرده است.

وی با اشاره به کارکرد های صنعت نمایشگاهی ایران در حوزه بستر سازی برای توسعه خدمات فنی و مهندسی و رونق سرمایه گذاری های شهری و تخصصی گفت: استراتژی صنعت نمایشگاهی ایران توسعه صادرات غیر نقتی و ترویج توانمندی های داخلی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است تا با ایجاد رقابت های پویا و افزایش مشارکت های بین المللی نقش موثری را در تقویت توان تولیدی و تجاری ایران به پیش ببرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به نقش تکمیل کننده ارتباطات نمایشگاهی و اطلاع رسانی های عمومی مشارکت کنندگان فعال در نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در تمامی حوزه های اقتصادی، تجاری، صنعتی و حتی در عرصه صنعت ساختمان، حضور مشارکت کنندگان تخصصی و ارایه طرح های مشارکت ملی، یکی از مهمترین ویژگی های این نمایشگاه در مقایسه با دوره های گذشته است که البته می توان به مشارکت فعال انبوه سازان، صاحبان فناوری های نوین صنعت ساختمان و مجریان پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در کنار عرضه طرح های گسترده سرمایه گذاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد نیز بیشتر اشاره کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با گرایش برج ها و ساختمان های مرتفع، دوازدهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری، هجدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان، ششمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته وپنجمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان به صورت همزمان تا 30 آبان ماه جاری میزبان عموم مردم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.