مردم شهرستان سبزواربا حدود یک میلیارد ریال کمک غیر نقدی و با هدف خدمت رسانی و پشتیبانی به کمک زائران اربعین حسینی در عراق شتافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت: کمک های مردمی و ارسالی مردم سبزوار به عتبات عالیات شامل پتو ، چادر و اقلام خوراکی قند، چای، شکر، آرد، عدس، خرما، آب میوه ، کلوچه، برنج، روغن، آب معدنی و ظروف یکبار مصرف است.

علی اکبر دلبری ادامه داد: موکب صاحب الزمان (عج) هم در جاده نجف به کربلا راه اندازی شده و در این موکب روزانه حدود 9 هزار زائر پذیرایی خواهند شد.


وی افزود: ایستگاه صلواتی امامزادگان خسروجرد سبزوار نیز در آستانه اربعین حسینی در سه روز با همکاری شهرداری این شهر دایر و به زائران استان های خراسان خدمات ارائه می کند. 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار از مردم خیر شهرستان سبزوار خواست جهت تسهیل در امر پشتیبانی از زائران اربعین، اقلام غیر نقدی خود را به ستادهای بازسازی عتبات عالیات تقدیم کنند.

مردم شهرستان سبزوار همچنین امسال بیش از یک میلیارد و 17 میلیون ریال وجه نقد و بیش از 110 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند .


گفتنی است سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.