سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بسیج از زمان تشکیل و فعالیت خود خدمات بزرگی را به کشور ارائه داده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت:بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد و از زمان تشکیل و فعالیت خود خدمات بزرگی را به کشور ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه  با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مردمی به فرمان امام راحل گفت: بسیج از زمان شکل گیری خود آثار و برکاتی از جمله حضور مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس به همراه داشته است.

وی با ببیان اینکه بسیج از بدنه مردم بوده و به قشر خاصی تعلق ندارد افزود : هم‌اکنون بسیج تنها تفکری است که می‌تواند در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند که این مهم در 36 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روشنی نمایان است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی گفت : رشد و توسعه کشور بدون توجه به اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی برای مقابله با وابستگی به خارج از کشور و بیگانگان گفت: باید بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی در کشور توجه شود.

وی افزودد:اگر خواستار توسعه و رشد کشور در همه حوزه ها هستیم باید به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی کشور اتکا کنیم .

حجت الاسلام خاتمی اصلاح شیوه زندگی و جلوگیری از مصرف گرایی را گامهای اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و و تاکید کرد :مسوولین تحقق اقتصاد مقاومتی را اولویت همه برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بسیج ، فعالیتخدمات ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.