سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حنطه: برخی تیم ها کارهای غیرحرفه ای می کنند/ با قدرت به مصاف پرسپولیس می رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: متاسفانه بعضی از تیم ها کارهای غیر حرفه‌ای انجام می‌دهند، به بازیکنم پیشنهاد دستمزد 800 میلیونی داده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی حنطه گفت: ما در این تعطیلات به خوبی به تمرینات خود ادامه دادیم و از این زمان مفید به خوبی استفاده کردیم و توانستیم توان  و آمادگی بازیکنان تیم را تا 30 درصد بالا ببریم.

وی اظهار داشت: سعی می کنیم در بازی فردا با تمام نیرو شرکت کنیم.

حنطه در خصوص تیم پرسپولیس افزود:این تیم، تیم خوبی بوده و دارای ملی پوشان فراوانی است،‌ نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کردیم با تمام تکنیک های تیم آشنا شدیم و امیدواریم فردا بازی خوبی مقابل تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز تصریح کرد: برای کسب سه امتیاز آمدیم و امیدوارم تیمم از پایین جدول به بالا صعود کند، استقلال اهواز مهد فوتبال ایران است و بازیکنان خوبی جایگزین دارد.

وی در خصوص کار غیر حرفه‌ای بعضی تیمها اعلام کرد: متاسفانه بعضی از تیم ها کارهای غیر حرفه‌ای انجام می‌دهند، با بازیکنان تیمم تماس گرفته‌اند و به بازیکنی که دستمزد 100 میلیونی دارد پیشنهاد دستمزد 800 میلیونی داده‌اند. در این شرایط نمی‌توان انتظار داشت این بازیکن با شرایط عادی در تمرینات حاضر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.