مسئولان باشگاه استقلال اهواز در تلاش‌اند آرامش را به جمع آبی‌ها بیاورند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال اهواز که با خرید سهمیه تیم فولاد نوین پا به لیگ پانزدهم گذاشت، حواشی فراوانی را در یازده هفته ابتدایی پشت سر گذاشتند. 
از تغییرات فراوان در پست‌های مدیریتی تا دستمزد نگرفتن بازیکنان که منجر به اعتصاب چند تن از آنها شد، حالا مسئولان باشگاه اهوازی در تلاش‌اند، آرامش را به تیم بیاورند، تا کمی از زیر فشار انتقادات مردم و بازیکنان بیرون بیایند.  
در این راستا، محمد ملکی، مالک باشگاه اهوازی 10 درصد مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان را پرداخت کرده است، همچنین کارون یعقوبی که به تازگی مدیرعامل این باشگاه شده است، دفتر مالی جدیدی را چهارشنبه 20 آبان در اختیار باشگاه قرار داد، همچنین زمین تمرین اختصاصی پس از مدت‌ها برای بازیکنان تدارک دیده شد از طرف دیگر به غیر از عادل کلاه کج و سعید سالارزاده که شرایط جداییشان از استقلال اهواز فراهم شده، همه بازیکنان در تمرینات این تیم شرکت می کنند و در حال آماده سازی برای بازی با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ هستند. 
کارون یعقوبی، مدیرعامل باشگاه درباره شرایط فعلی تیم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما به بخشی از بازیکنان 10 درصد مبلغ قراردادشان را پرداخت کردیم در تلاشیم، آرامش موقت تیم‌مان را عملی کنیم تا بتوانیم با قدرت به مصاف پرسپولیس برویم. 

خداراشکر بچه ها خوب تمرین می کنند 
 وی افزود: ما توان تغییر و تحول در کادر فنی و بازیکنان را نداریم، فقط می خواهیم به هر وسیله‌ای شده تیم را تقویت کنیم و محمد ملکی هم تلاش می کند مشکلات را حل کند بازیکنان هم می خواهند که استقلال اهواز در لیگ بماند. 
یعقوبی درباره شرایط عادل کلاه کج و سعید سالار زاده گفت: سعید سالار زاده در خواست رضایت‌نامه کرده و رضایتنامه‌اش هم آماده است من عادل کلاه کج را خیلی دوست دارم، وی بازیکن بومی ماست، اما باشگاه یک چارچوبی دارد که باید آن را همه رعایت کنند ادبیات عادل در برخورد با مسئولان باشگاه خوب نبوده است. 
چندین بار بازیکنان ما اعتصاب کردند، البته عادل در آنها دخیل نبوده اما وی  دارد در باشگاه تنش ایجاد می کند. 
من دو بار با عادل صحبت کردم و بهش گفتم که درست است که کاپیتان تیم است اما استقلال هم سرپرست دارد، هم مدیرعامل، نیازی نیست که وی رابط بین بازیکنان و مسئولان باشگاه باشد، مشکلات بازیکنان را عادل نباید به باشگاه انتقال دهد، همچنین کلاه کج چند مرتبه در رختکن با مسئولان باشگاه بد صحبت کرده است. 
وی درباره علت استعفایش از سمت قائم مقامی و بازگشت مجددش به باشگاه با عنوان مدیرعاملی اظهار کرد:علت استعفای من از پست قائم مقامی هماهنگ نکردن مسئولان باشگاه در خصوص آمدن علی حنطه به عنوان سرمربی تیم بود، البته من با حنطه مشکلی ندارم اما باید تغییر مربی زیر نظر من صورت می گرفت،‌البته طی جلسه ای که با ملکی داشتیم این سوء تفاهم ها برطرف شد. 
یعقوبی درباره دخالت محسن ملکی فرزند محمد ملکی در برخی امور که موجب استعفای ارسطو جهانداری از سمن مدیرعاملی شد، اضافه کرد: محسن ملکی مرتب با من است،وی نماینده پدرش است و مسائل مالی را زیر نظر دارد، محسن به هیچ وجه در کارها دخالت نمی‌کند بلکه وظیفه‌اش را انجام می دهد. 
 
اگر جهانداری به این دلیل استعفا داد باید بگویم که محسن ملکی مسئول مالی باشگاه است و باید با مدیرعامل در ارتباط باشد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار