سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در باغ موزه دفاع مقدس:

ضرورت بومی‌سازی تجهیزات پزشکی/250 پزشک ایرانی در جبهه مقاومت حضور داشتند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 250 پزشک ایرانی افتخار حضور در جبهه‌های مقاومت اسلامی را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین نشست هم‌اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: 250 پزشک ایرانی افتخار حضور در جبهه‌های مقاومت اسلامی را داشته‌اند.

سردار نقدی ادامه داد: بمباران بیماران قندوز یک جنایت بزرگ بود که به دست آمریکای جنایتکار رخ داد  و البته ماشین رسانه‌ای استکبار از جنایات آمریکا حمایت می‌کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران با حربه تهدید نظامی، جنگ فرهنگی و فشار اقتصادی، یادآور شد: دشمن در تمام این راهبردها با شکست مواجه شده و امروز روی به استراتژی نفوذ آورده است.

با بیان اینکه مردم و مجلس و دولت عراق مصمم‌اند تا منافقین را از کشورشان اخراج کنند، یادآور شد: آمریکا موافق حضور منافقین در عراق است و از تروریست‌های ضد جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب و جنوب شرق کشور حمایت می‌کند.

سردار نقدی ادامه داد: 870 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست ملت است و در 6 روز فروش خودرو 110 هزار خودرو به فروش رفته است و اگر بتوانیم تجهیزات پزشکی و صنعت دارویی را سودآور کنیم،جذب سرمایه‌گذاری آسان خواهد بود.

وی گفت: در صنعت دفاعی 30 سال با فکر خود پیش رفتیم و امروز انواع تسلیحات را خودمان می‌سازیم، اما در حوزه تولید خودرو به فکر واردات فناوری بودیم و از پیکان به پراید رسیدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: بومی سازی تجهیزات پزشکی باید مورد توجه قرار بگیرد و باید کمک کرد کیفیت ساخت تجهیزات پزشکی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

برچسب ها: جبهه ، مقاومت ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.