سردار نقدی در سخنان پیش از خطبه خبرداد

ایجاد 140 هزار شغل توسط بسیج برای کمک به دولت و پیشبرد اقتصاد مقاومتی

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نزدیک به 140 هزار شغل توسط بسیج ایجاد شده که در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.

ایجاد 140 هزار شغل توسط بسیج برای کمک به دولت و پیشبرد اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امروز بسیج در مقابل همه جبهه استکبار ایستاده و افراشته و مقاومت و استمرار یافته است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم امروز گزارش کاری از اقدامات بسیج ارائه دهیم به هیچ وجه نمی‌توانیم تصریح کرد: آنقدر فعالیت ملت بسیجی و مخلص و فداکارمان گسترده و شاخه‌های آن آنقدر متنوع و فراوان است که هیچ‌ کس قدرت جمع‌‌بندی آنها را ندارد و به عدد و به حساب در نمی آید. 
سردار نقدی متذکر شد: با وجود همه این خدمات و همه این حضورها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی افزایش تولید که شما در طول این دو سال‌ونیم گذشته نزدیک به 140 هزار شغل ایجاد کردید بدون دریافت هیچ‌گونه کمک و امکاناتی از دولت خود مردم و خود بسیجیان این کار بزرگ را در کمک به دولت و در راستای اهداف اقتصادی کشور انجام دادند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی تأکید کرد: برای مثال می‌توان به 5 میلیون زائر راهیان نور اشاره کرد، 15 هزار یادواره شهید و همچنین 300 عنوان کتاب در سال است که همه و همه بسیجیان با اخلاص و بدون دریافت مزدی انجام می‌دهند و در کنار همه این‌ها بسیج هیچ‌گاه از ارتقای خود غافل نبوده و امروز می‌بینیم که بسیج در اوج اقتدار رزمی قرار دارد.


وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه فرماندهان 2250 گردان رزمی بسیج با فرمانده معظم کل قوا دیدار خواهند کرد، اظهار داشت: هدف از این دیدار این است تا قدرت نظام اسلامی در دفاع از خودش و در برقراری امنیت از خودش را به نمایش در بیاورد.


وی افزود: این عظمتی است که ملت ما امروز آفریده و ما در همه عرصه‌ها شاهد آن هستیم.


سردار نقدی تأکید کرد: در شمال غرب کشور در ارتفاعات 4 هزار متری چون گلاله آنقدر برف آمده که تا دو ماه دیگر تمام راه‌هایش بسته است و تا ارتفاع 15 متر در آخر زمستان برف می‌نشیند، این بسیجیان قهرمان هستند که روی همان قله‌ها ایستاده‌اند.


وی در ادامه گفت: زیر همان قله‌ها بسیجیان تونل می‌کنند و از مرزهای کشور حراست می‌کنند و همین زمان درشرق کشور در جنوب شرقی در سراوان و در نقاط مرزی دور دست آنجا در دمای 50 درجه بالای صفر در گرمای طاقت فرسای آن مکان، باز هم این بسیجیان قهرمان هستند که جلوی تروریست‌های دست پرورده آمریکا ایستاده‌اند و مانع نفوذ آنها به کشور هستند.


سردار نقدی با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به همه ملت است و وابسته به هیچ جناحی نیست، اظهار داشت: از تمام اقشار جامعه و از تمام سنین از کوچک گرفته تا بزرگ همه ملت ما بسیجی هستند.


وی افزود: این ملت خصوصیتی را دارند که به همه سنی وشیعه و حتی ارمنی و آشوری و زرتشتی موحب اهل بیت هستند و مکتب اهل بیت ایثار، فداکاری و گذشت و عشق به مردم را تلاش بی‌مزد و منت برای تعالی جامعه را به مردم آموزش می‌دهند.


رئیس سازمان مستضعفین کشور با بیان اینکه ما به چنین ملی افتخار می‌کنیم، گفت: شما کسانی هستید که این بسیج عظیم را تشکیل داده‌اید و با همتتان آن را اداره می‌کنید.


سردار نقدی با بیان اینکه این رزمایشی که امروز در جریان است قطره‌ای از دریای بیکران اقتدار بسیج و عشق و شوری که در چشم این جوان‌ها موج می‌زند، تصریح کرد: خبرنگاری از من پرسید که اوضاع را چطور دیدید من پاسخ دادم که لزومی ندارد که از این جوانان سوالی بپرسید کافی است که فقط به چشم آنها نگاه کنید ببنید که چگونه برق چشم آنها خبر از عشقشان به شهادت ایستادگی و مقاومت می‌دهد.


وی افزود: در اردوگاه  و خیمه‌گاه‌ها هر جایی که وارد شدیم جلوی ما را گرفتند و گفتند ما می‌خواهیم به سوریه، عراق و یمن برویم و بجنگیم.
سردار نقدی در ادامه گفت: فرمانده مجید محمدی فرزند شهید محمد محمدی در یکی از گردان‌های بیت‌المقدس جلوی من را گرفت و گفت، سرپل صراط جلوی تو را می‌گیرم اگر اجازه ندهی که من برای جنگ به سوریه بروم. 


رئیس سازمان مستضعفین تأکید کرد: این عشق و شور شهادت است که دشمن را اینطور کلافه و شکست خورده کرده و رهبر از خطر و تهدید نفوذ با ما صحبت می‌کنند این نشانه شکست دشمن است.

وی ادامه داد: مسئله این است که نفوذ در حال حاضر نه به معنی یک حرکت تاکتیکی که در زمان جنگ هم بود نه امروز نفوذ استراتژی دشمن است نه تاکتیک آن. 


سردار نقدی تصریح کرد: رژیم جنایتکار ایالت متحده آمریکا تمام همتش به این بود که انقلاب ما را از راه استراتژی کودتا و ترور از پا در بیاورد ولی شکست خورد در آن زمان دستگاه اطلاعاتی هم نداشتیم اما با این وجود ملت در صحنه آمد و تمام تروریست‌ها را به زباله دان تاریخ فرستاد.


رئیس سازمان مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی‌ها استراتژی خود را عوض کردند اظهار داشت: آنها با خط نظامی و جنگ روی آوردند و صدام را تحریک کردند و به جنگ ما فرستادند تا به خیال خود ما را از این طریق از پا درآورند و وقتی هم که صدام شکست خورد و درآستانه سقوط قرار گرفت تنها کشوری که ارتش آن وارد جنگ مستقیم با ایران شد آمریکا بود.


وی افزود: هواپیمای غیرنظامی و ناوهای ما را آمریکا زد سکوهای نظامی ما را زد و حمله‌های مستقیمی به کشورمان کرد ولی آن هم شکست خورد. 


سردار نقدی با تأکید بر اینکه 8 سال استراتژی نظامی نیز شکست خورد و به همین دلیل باز هم تغییر راهبرد دادند متذکر شد: راهبرد سیاسی و فرهنگی را راه انداختند ده سال کار کردند و در سال 88 خواست خوشه آن را بچیند و در 18 تیر فتنه‌ای را راه انداخت ملت بسیجی ایران در 23 تیر به میدان آمد و به گوش استکبار سیلی زد و ده سال استراتژی براندازی سیاسی و فرهنگی شان را نیز به شکست کشاند.


رئیس سازمان مستضعفین با بیان اینکه آنها دوباره شروع بکار کردند گفت: این بار با روش‌های جدید چون راه انداختن صدها شبکه ماهواره‌ای، شبکه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی تا به خیال خودشان با یک جنگ سیاسی و رسانه‌ای انقلاب ما را شکست دهند.


وی افزود: آنها در سال 88 فتنه‌ای را راه انداختند و تمام راهبران غربی بدون استثنا در پشت تریبون‌هایشان قرار گرفتند و خبر از سقوط انقلاب اسلامی دادند اما ملت ایران در 9 دی 88 به میدان آمد و جواب محکمی به این خیانت و خباثت دادند و بازهم آنها را شکست دادند.


سردار نقدی با بیان اینکه آنها تغییر راهبرد دادند، تصریح کرد: فتنه‌گران داخلی که با آنها همکاری می‌کردند آنها گفتند که این ملت را باید خسته کنید کار سیاسی خالی جواب نمی‌دهد و باید تحریم اقتصادی کنید تا ملت ایران خسته و گرسنه شوند تا مردم دیگر به خیابان نیایند و ما را از میدان بدر نکنند.


وی افزود: این خطی بود که بعضی از گروهک‌های داخلی به آمریکا دادند و اسناد آن هم موجود است و آنها نیز گوش کردند و آمدند جنگ اقتصادی را علیه ملت ما راه انداختند و نتیجه این شد که تحریم‌های فلج کننده آنها نیز به هیچ جایی نرسید.


رئیس سازمان مستضعفین با بیان اینکه وزیر خزانه‌داری آمریکا به چندین کشور رفت و به سران کشورها رشوه دادند و بعضی از مسائلشان را با آنها حل کردند تا همه علیه ایران در تحریم اقتصادی یکدست شوند، متذکر شد: اما نتیجه این تحریم‌های فلج کننده این بود که در فروردین 94 رئیس جمهور آمریکا گفت: تحریم‌ها هیچ فایده‌ای ندارد و باید مذاکره کنیم و خودمان را به ایران نزدیک کنیم.


سردار نقدی با توضیح درخصوص نفود در وضعیت کنونی گفت: آمریکا استراتژی ترور، کودتا، راهبرد نظامی، در بکارگیری سلاح‌های سیاسی، رسانه‌ای، اقتصادی و فرهنگی علیه ایران شکست خورده است و با این حال چه باید بکند.


وی با ارائه مثالی به توضیح این مسئله پرداخت و گفت: گاهی پلیسی به دنبال مجرمی می‌رود و مجرم مهماتش تمام می‌شود و در این حال مجرم می‌گوید مذاکره و گفت‌وگو کنیم واز این طریق می‌خواهد خودش را به پلیس نزدیک کند و سعی می‌کند که پلیس را فریب دهد و سعی می‌کند در باور آن پلیس ایجاد کند که دست از جنایت برداشته تا مترصد لحظه‌ای شود که سرتفنگ پایین بیاید و حواس پلیس پرت شود و اگر پلیس ساده لوح باشد سلاح را از او می‌گیرد وغافلگیرانه می‌زندش ولی اگر پلیس هوشمند باشد سرتفنگ را در هر شرایطی به سمت مجرم نگه می‌دارد و به سادگی فریب‌های این مجرم را باور نمی‌کند.


سردار نقدی گفت: آن تفنگی که ما به سمت آمریکا گرفتیم که او از آن وحشت دارد چرا که رئیس جمهور آمریکا در نطقش در سازمان ملل در مهرماه سال 94 وحشتش را از سلاح ما ابزار کرد و آن تفنگ مرگ بر آمریکا است.


رئیس سازمان مستضعفین با تأکید بر اینکه آمریکا منتظر است ما یک لحظه غفلت کنیم تا غافلگیرمان کند و از پشت خنجر به ما بزنند گفت: نفوذی که رهبر معظم انقلاب مطرح می‌کنند همینه است اینکه به باورمان بیاید که دشمنمان دوست شده در حالی که تمام دلایل متقن به ما می‌گوید که این آمریکا همان جنایتکار سابق است.


سردار نقدی اظهار داشت:‌در شرق کشور چه کسی دارد تروریسـت‌هایی چون ریگی را پرورش می‌دهد مسلم است که آمریکا در پشت این ماجراست چه کسی در هیئت‌های ما بمب‌گذاری می‌کند برای مثال در اول محرم در شهر دزفول هیئتی‌های ما را شهید کردند چه کسی پهپادهای ما را هر چند وقت یکبار درآسمان می‌گیرد و زمین‌گیر می‌کند؟ آمریکا است. ناوگان چه کشوری در خلیج فارس در رفت و آمد است و دائم از گزینه‌های روی میز می‌گوید آمریکا است.


رئیس سازمان مستضعفین با اشاره به اینکه آیا این‌ها علامت دوستی بین دو ملت است گفت: اینکه ده‌ها گروه تروریستی علیه ایران انواع جنایت‌ها و بمب گذاری‌ها را می‌کنند و در خیابان‌های آمریکا خود مقر دارند و اینکه در خیابان منتهی به کاخ سفید به منافقین مقر داده‌اند آیا این‌ها علامت دوستی است.


وی افزود: به اموال بلوکه شده ایران طی 36 سال اشاره کرد و گفت: در معاهده الجزایر در دی ماه سال 59 قرار بود که در ازای آزادی گروگان‌های آمریکایی آنها نیز اموال بلوکه شده ما را آزاد کنند اما 36 سال است که علیرغم تعهد و قراردادی که بستند رفتار کرده‌اند و آیا این‌ها علامت دوستی است.


سردار نقدی گفت: آیا تحریم کردن علامت دوستی است اینکه دائما به کشور ما جاسوس‌هایی چون جیسون رضاییان و سیامک زندی را می‌فرستند آیا این‌ها علامت دوستی است خیر این‌ها علامت خیانت است.


رئیس سازمان مستضعفین تأکید کرد: دشمن منتظر یک لحظه غفلت ما است و ملت ما نشان خواهد داد که همانطور که در تمام استراتژی‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، تروریستی، فرهنگی، رسانه‌ای آمریکایی‌ها را شکست داد امروز نیز ملت ما هوشمند است و آمریکا را قطعا شکست خواهد داد.


وی تأکید کرد: مردم ما بدانند امروز آمریکایی‌ها از هر روز تاریخ خودشان عاجزترند و با وجود انبوه رسانه‌ها و تبلیغاتی که با صرف هزینه‌های کلان در دنیا می‌کنند، منفورترین رئیس جمهور دنیا رئیس جمهور آمریکا است و در هر کشوری که وی وارد می‌شود مردم آن کشور به خیابان می‌ریزند و تظاهرات می‌کنند اعتصاب می‌کنند و با سنگ و گوجه فرنگی و لنگه کفش از این‌ها پذیرایی می‌کنند.


سردار نقدی در ادامه گفت: امروز آمریکا با وجود تمام ثروتی که دارد و با وجود چپاول نفت و دارایی کشورهای مختلف، بدهکارترین کشور جهان است و تا پایان دولت منحوس اوبامای جنایتکار آمریکا بدهی‌اش به 20 هزار میلیارد دلار خواهد رسید.


رئیس سازمان مستضعفین با تأکید بر اینکه آمریکا با وجود چنین اوضاعی چطور می‌تواند بجنگد تأکید کرد: آمریکا ارتشی برای جنگیدن ندارد و آنها به پیاده نظامی مثل داعش متوسل شده‌اند تا برای آنها بجنگد و ملت ما هم باید بدانند که این دشمن عاجز و شکست خورده به هیچ وجه خوی ستمگری‌اش را تغییر نداده و این ماهیت آمریکا است. 


سردار نقدی با بیان اینکه بدانید آمریکایی را که در همه عرصه‌ها خلع سلاح کردید امروز می‌خواهد در باور شما نفوذ کند تأکید کرد: ساده لوحانه است که بگوییم آمریکا با ایران دوست شده است و اگر از  این دشمن شکست خورده و ترفندهایش غفلت نکنیم یک پیروزی بزرگ در انتظار ملت ماست چون دشمن سلاحی ندارد و تمام مهماتش تمام شده است. 


انتهای پیام/

 برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار