سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اجرای بیش از یک هزار و 250 برنامه در هفته بسیج

هفته بسیج از بیست و نهم آبان با یک هزار و 250 برنامه و با شعار بسیج دست قدرت خداست، در استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) در جمع خبرنگاران گفت: دیدار بانماینده  ولی فقیه در استان ، همایش پیاده روی خانواده  ،سخنرانی فرمانده سپاه استان پیش از نماز جمعه  ، برپایی 4 هزار حلقه های صالحین ، تجمع نخبگان علمی و اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه های این هفته است.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی افتتاح بیش از 30 سالن ورزشی در استان را نیز یکی از برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: 7 سالن ورزشی در شهر قزوین افتتاح می شود.

وی اجرای بیش از 150 نشست بصیرتی با محوریت اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های این هفته دانست و ادامه دارد : برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی  و همچنین مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) از سوی بسیج خواهران در سپاه ناحیه برگزار می شود.

طاهرخانی تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر با عنوان شکوه ایستادگی را نوعی نمایش اقتدار بسیجیان ذکر کرد و گفت: بسیج در برابر تمام هجمه های دشمن خود را در برابر نبرد سخت و نرم ایمن و مجهز کرده است.

وی تجمع بزرگ هزار نفری فرهنگیان برای اولین بار در استان را از دیگر برنامه این هفته عنوان کرد و گفت: در این هفته بیش از 20 پروژه عمرانی در سطح استان به بهره برداری می رسد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) با بیان برگزاری برگزاری مسابقات قرآنی ، ورزشی و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه هفته بسیج است گفت :برگزاری اردوی هجرت مدیران و کارمندان بسیجی و بررسی مشکلات مردم مناطق محروم  از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


 
برچسب ها: برنامه ، هفته ، بسیج ، قزوین ، اجرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.