سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

طلاب همواره با حکمت و موعظه به تبلیغ بپردازند

آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در ابتدای درس خارج اصول خود در مسجد اعظم طی سخنانی ابراز داشت: موضوع تبلیغ دین امر بسیار مهمی است و باید بکوشیم تا همواره به این موضوع مهم اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در ابتدای درس خارج اصول خود در مسجد اعظم  طی سخنانی ابراز داشت: موضوع تبلیغ دین امر بسیار مهمی است و باید بکوشیم تا همواره به این موضوع مهم اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: سه راه برای تبلیغ وحود دارد که برخی از آن زمان ها برای زمانی است که فرد با یک دانشمند مواجه است که باید برهان بیاورد.


این مرجع تقلید عنوان داشت: گاهی وقت ها با یک فرد متوسطی مواجه هستیم که او نیز همانند پدر و فرزند نصحیت باید کرد و توصیه ها را انجام داد.


آیت الله سبحانی تصریح کرد: طلاب علوم دینی باید بکوشند تا همواره با حکمت و موعظه به تبلیغ بپردازند و در معرفی دین اسلام بکوشند.


وی عنوان داشت: طلاب باید به حکمت و موعظه برای تبلیغ تجهیز شوند و یک فرد طلبه باید به گونه ای باشد که حتی وقتی در خیابان هم که راه می رود به معرفی اسلام بپردازد.


این مرجع تقلید تصریح کرد:  از کسانی که در حوزه علمیه به عنوان الگو هستند باید از آنها بهره برده و باید مراقب بیان و کلام خود باشیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.