سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

نقش نخبگان در تولید علم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان

فرمانده سپاه عاشورا نقش نخبگان را در تولید علم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار غلام‌عسگر کریمیان در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز افزود: نظام سلطه با تدوین برنامه های مختلف از جمله جنگ نرم به دنبال نفوذ در بین جوانان و خانواده های ایرانی است.

وی گفت: دانشگاهیان و بسیجیان با عقلانیت و روحیه جهادی و عمل انقلابی می توانند در بسیاری از کارها پشتیبان این انقلاب باشند.

رییس دانشگاه تبریز هم با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی به خاطر پیشرفت های علمی ایران در عرصه های مختلف است، گفت: اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید اهتمام ویژه به توسعه علمی و با توجه به نیاز روز جامعه داشته باشیم.

محمدرضا پور محمدی افزود: وظیفه اصلی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی حرکت به سوی مرزهای دانش و تولید علم نافع است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید ویژه دارند.

'حجت الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز هم گفت: ایران بعد از پیروزی انقلاب به کمک بسیجیان و دانشجویان راه پیشرفت و رسیدن به قله های تعالی طی کرده و به عنوان یک ابرقدرت منطقه مطرح است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ملت و کشور ایران در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستند، گفت: ایران به برکت خون شهدا در معادلات منطقه ای و جهانی تاثیر گذار است و تداوم این مسیر ضروری است.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: نقش ، نخبگان ، جنگ نرم ، تولید ، علم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.