سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی از مذاکره با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز بر سر حل مشکل بازیکنان سرباز خبر داد.

بررسی راهکارهای حل موضوع بازیکنان سرباز تراکتورسازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  تبریز؛ ذوالفقاری گفت: صحبت‌هایی با مدیران و مسئولان تیم گسترش فولاد صورت انجام گرفته است تا سعید آقایی و سامان نریمان جهان پس از پایان خدمت سربازی بازهم در اختیار تراکتورسازی باشند و به بازی خود ادامه دهند.وی افزود: برخی هماهنگی‌ها دراین‌باره انجام شده ولی به‌طورکلی این بحث، موضوعی قابل‌حل است. به‌ویژه اینکه باشگاه گسترش فولاد هم به‌عنوان یک تیم آذربایجانی قصد کمک به تراکتور را دارد پس می‌توان در این رابطه به تعامل رسید تا این نفرات تا پایان فصل بمانند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره نارضایتی سعید آقایی از عدم ثبت قرارداد جدید با وی خاطرنشان کرد: لازم است برخی مراحل اداری طی شود تا بتوان اقدامی انجام داد چراکه چنین مسائلی به‌گونه‌ای نیست که بلافاصله پس از صحبت‌های کوتاه، قرارداد تنظیم کرد ولی قطعاً در ادامه کارهای لازم برای حل این موضوع انجام خواهد شد.

ذوالفقاری ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با توجه به نتایج خوبی که در بازی‌های اخیر جام حذفی و لیگ برتر گرفته‌ایم، روند رو به رشدی را طی کنیم و به نتایجی که موردنظرمان است برسیم.
 
انهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.