سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اجرای پروژه اصلاح شبکه برق اهواز

پروژه اصلاح شبکه برق اهوازاجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ابادان؛مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش واحد مهندسی این اداره در قالب 6 پروژه، شبکه برق فرسوده بخش‌هایی از منطقه جنوب غرب اهواز ساماندهی و اصلاح شد.

سعید احترامی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد 6 پروژه توسعه و اصلاح شبکه در منطقه چهار به طور کامل اجرا شده است افزود:اقدامات انجام شده در این پروژه‌ها شامل توسعه و جابجایی شبکه فرسوده فشار متوسط در جاده ساحلی حد فاصل پارک قوری تا پل پنجم به شکل دومداره به طول 4998 متر و با نصب تعداد 58 اصله پایه می‌شود که با توجه به بار ترافیکی سنگین بلوار ساحلی است.

وی گفت:این طرح به منظور احداث اتوبان پل ششم اهواز انجام شده است و همچنین به توسعه جابجایی شبکه فشار متوسط سه راه فروردین منطقه گلستان اهواز با نصب 1860 متر شبکه سیمی و تعداد 13 اصله پایه و اصلاح شبکه برق خروجی ایستگاه گلدشت اهواز با نصب 900 متر شبکه و 9 اصله پایه اقدام و به طور کامل اجرا شده است.

مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد:هدف از این اقدامات جلب رضایتمندی مشترکین است که سرلوحه فعالیت‌های شرکت می‌باشد و بخش‌های دیگری نیز در سطح این منطقه وجود دارد که نیاز به اصلاح دارند و هدف از انجام این اصلاحات تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.