سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و ساز در حصار بدون طرح تفصیلی در حال پیشروی است

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: متاسفانه ساخت و ساز در حصار (شمال منطقه 5) بدون طرح جامع و تفصیلی در حال پیشرفت است و با یک زلزله فاجعه انسانی در آن محدوده رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز (سه شنبه) با اشاره به ساخت و سازهایی در حصار شمال منطقه 5 اظهار کرد: متاسفانه شاهد ساخت و سازهایی در حصار شمال منطقه 5 هستیم که این ساخت و سازها بر اساس طرح جامع و تفصیلی با یک زلزله 4 ریشتری فاجعه انسانی در آن منطقه رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: از کمیسیون شهرسازی تقاضا دارم جلسه ای را با وزارت مسکن تشکیل دهند تا یک تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود.

دوستی در تذکر دوم خود سه اوضاع نا به سامان درختان پارک لویزان اشاره کرد و گفت: از آقایان حقانی و حافظی تقاضا دارم تا در آن منطقه بازدید داشته باشند چرا که متاسفانه پارک لویزان در حال از بین رفتن است البته علت آن را نمی‌دانم اما اعتقاد دارم مریضی در درختان پارک لویزان ایجاد شده است.

وی افزود: احداث جوی‌های آبرسانی موجب شده تا ریشه‌های درختان بیرون آمده که بر اثر یک سرمای سخت بسیاری از درختان از بین می‌روند از این رو تقاضا دارم سازمان‌ پارک‌ها کمیسیون سلامت بازدیدی در این خصوص داشته باشد.

دوستی در تذکر سوم خود به موضوع شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم به جای این که شورایاری‌‌ها را به صحن شورا ببریم، اعضای شورا با حضور در شورایاری محله بازدیدی از مردم ، منطقه و چگونگی پیشرفت کار و چگونگی همکاری شهرداری با شورایاران داشته باشند چرا که ارائه گزارش شورایاری در شورا مشکلی را برطرف نمی‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.