سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مانور کاهش قربانیان حوادث ترافیکی در تبریز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی گفت: تنها راهکارهای کاهش تلفات حوادث ترافیکی رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و اموزش اصول کمکهای اولیه برای عموم افراد جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مانوری به مناسبت هفته کاهش قربانیان حوادث ترافیکی با مشارکت اموزش و پرورش و سازمان امداد و نجات هلال احمر و اورژانس 115 استان در مدرسه پرفسور حسابی از مدارس ناحیه 3 اموزش و پرورش و با حضور مسئولین استانی صبح امروز دوشنبه مورخه 1394/08/25 برگزار کردید.

رجائی در هفته کاهش تلفات قربانیان حوادث ترافیکی گفت: رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و همچنین یادگیری اصول کمکهای اولیه از راهکارهای اصلی کاهش قربانیان حوادث ترافیکی است.

وی بیان داشت: قربانیان حوادث ترافیکی تنها همان فوتیها و مصدومین نیستند و گاها کمکهای غیر اصولی منجر به افزایش شدت مصدومیت و جبران ناپذیر بودن این تصادفات میشود.

رجائی افزود:در حوادث ترافیکی لزوم رسیدگی با اقدامات صحیح پزشکی بسیار مهمتر از انتقال غیر اصولی مصدومین است.

حسینقلی زاده گفت:در این مراسم که با حضور پورمهدی معاون عمرانی استانداری و پاشائی مدیرکل اموزش و پرورش و مسیولین اموزش و پرورش و همچنین کارشناسان سازمان امداد و نجات و اورژانس 115 در جمع دانش اموزان برگزار گردید .

وی افزود: در این برنامه مانوری از انجام اقدامات اورژانس 115 و همچنین راهکارهای پیشگیری از حوادث توسط تکنسینهای اورژانس 115 انجام شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهایپیام/ت
برچسب ها: اورژانس ، تلفات ، حوادث ، قربانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.