سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تهیه طرح جامع مدیریت بحران برای مرکز شهرستانهای استان

طرح جامع مدیریت بحران برای مرکز شهرستان های استان تهیه می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ سیف الله مطلبی در جلسه کارگروه تخصصی خدمات پشتیبانی و خدمات شهری که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرایی ضوابط پدافند غیر عامل در حوزه مدیریت شهری گفت: مقابله با بحران های احتمالی و ایجاد آمادگی در میان گروههای عملیاتی و ارتقاء سطح توانمندی نیروهای امدادی در حوزه خدمات شهری و پشتیبانی بسیار با اهمیت و ضروری است و به همین منظور با هماهنگی های که انجام شده است، طرح جامع مدیریت بحران در مرکز شهرستان های استان توسط شهرداری ها و با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استان تهیه می گردد.

وی افزود: براساس این طرح تمامی زیرساخت هاو شبکه های ارتباطی و حیاتی در شهرها مورد ارزیابی می شود و برای زمان های بحرانی ناشی از حوادث احتمالی تدابیر لازم پیش بینی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: شهرداری های استان باید برای تمامی واحدهای خدماتی زیر مجموعه خود شامل مدیریت پسماند، حمل و نقل، آتش نشانی ،کشتارگاه و خدمات تنظیفی برای نحوه اقدام در مواقع بحرانی طرحی آماده کرده و به دبیرخانه کارگروه اعلام کند.

در ادامه مقرر شد تمامی دستگاههای عضو این کارگروه اقدامات انجام گرفته در دستگاه خود در رابطه با پدافند غیر عامل را به صورت مستند به دبیر خانه کارگروه ارسال کنند


انتهای پیام/گ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.