سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

اصناف متخلف گچساران بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گچساران گفت:بازاریان متخلف این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 290 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  رضا شریفی در نشست هماهنگی تعزیرات حکومتی گچساران و باشت افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون 15 هزار و 878مورد بازرسی از اصناف گچساران با همکاری کارشناسان صنعت معدن و تجارت این شهرستان انجام شده است.
وی اظهار کرد: امسال در مجموع 739 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی متخلف در این شهرستان شناسایی شدند.

وی بیان کرد:بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در گچساران وجود دارد.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده و تعیین جریمه مالی بر اساس میزان تخلف به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون معرفی شدند.

شریفی ابراز کرد: بیشترین تخلفات صنفی در این شهرستان را گران فروشی و درج نکردن قیمت و بیشترین متخلفان را فروشندگان کالاهای اساسی و توزیعی ذکر کرد.

فرماندار گچساران در این نشست با اشاره به اهمیت موقعیت این شهرستان به جهت قرار داشتن در مسیر جاده ارتباطی استان های جنوبی به مرکز کشور بر نظارت بیشتر برای پیشگیری از عرضه کالاهای قاچاق تاکید کرد.

عبدالرحیم رحیمی با یادآوری آثار منفی عرضه و خرید کالاهای قاچاق از سوی بازاریان و مردم از رسانه های ارتباط جمعی خواست تا برای اطلاع رسانی درباره از دست رفتن فرصت های شغلی و رکود تولید داخلی در صورت مصرف کالای قاچاق تلاش بیشتری کنند.

در این نشست راه اندازی نمایندگی تعزیرات حکومتی درشهرستان باشت به تصویب رسید.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اصناف ، جریمه ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.