سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

انتشار 13 مجله و 11 جلد كتاب از محققان دانشگاه شهركرد

در 8 ماهه نخست امسال، 13 مجله و 11 جلد كتاب از محققان دانشگاه شهركرد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهرکرد؛ در ۸ ماهه نخست امسال، ۱۳ شماره مجله و ۱۱ جلد کتاب از محققان دانشگاه شهرکرد منتشر شده است. 

شماره‌های شانزدهم و هفدهم مجله پژوهش آب ایران، شماره چهارم مجله مدیریت خاک، شماره‌های چهارم و پنجم مجله پژوهش‌های مکانیک ماشین‌های کشاورزی، شماره دوم مجله پژوهش تغذیه دام، ۳ شماره از مجله علوم درمانگاهی دامپزشکی ایران، یک شماره از نشریه گیاه زراعی و تنش‌های محیطی و ۳ شماره از مجله بیماری‌های مشترک انسان و دام، ۱۳ عنوان مجله منتشر شده دانشگاه شهرکرد در ۸ ماهه نخست سال ۹۴ است. 

همچنین کتاب‌های مقدمه‌ای بر جبر خطی تدوین و گردآوری دکتر محمد غلامی و دکتر محمدرضا احمدی، عملکرد دستگاه گوارش طیور در سلامت و بیماری ترجمه دکتر محمدرضا اکبری و مهندس امیر روفچایی، فناوری مبارزه شیمیایی تدوین و گردآوری دکتر عبدالحسین جمالی، ناهنجاری‌های متابولیکی رایج در پرندگان تألیف دکتر فریبرز خواجعلی و دکتر مجتبی زاغری، اصلاح میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری ترجمه دکتر شهرام محمدی، آنالیز تانسوری و کاربردهای آن در مکانیک ترجمه علیرضا نقی‌پور و محمد مرادی، مجموعه‌ای از مدل‌ها و راهبرد‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان ترجمه دکتر علی روحانی و مرضیه دهقان، پیام‌رسانی هورمون‌های گیاهی ترجمه دکتر لیلا شبانی،بررسی اصول و کاربرد ترمودینامیک در مهندسی مواد تدوین و گردآوری دکتر بهروز شایق و اکولوژی جوامع گیاهی تدوین و گردآوری دکتر پژمان طهماسبی کتب انتشار یافته در ۸ ماهه سال ۹۴ از محققان دانشگاه شهرکرد است. 

دسترسی به مجلات دانشگاه شهرکرد از طریق پایگاه الکترونیکی مجلات دانشگاه شهرکرد به آدرس journals. sku. ac. ir برای عموم محققان امکان‌پذیر است. 

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر ۲ جاده شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد. 

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به ۶ هزار دانشجو در ۱۱۹ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و ۵ پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.