سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

کلاهبردار ميلياردی در دام پليس لرستان

جانشين فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگيری کلاهبردار حرفه‌ای که با ترفندهای مختلف اقدام به خريد گوسفند از دامداران به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ احمدی‌تبار گفت: پلیس در پی‌ گزارشی مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار خود را بازرگان و تاجر گوسفند معرفی کرده و برای انجام اعمال سودجویانه و کسب منافع مادی خود اقدام به کلاهبرداری نموده بود  موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی‌های دقیق و اقدامات اطلاعاتی، فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه، فرد کلاهبردار به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، گفت: وی در این مدت 350 راس گوسفند از دامداران با روش متقلبانه خود خریداری کرده که ارزش کلاهبرداری را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد.

وی اضافه کرد: کلاهبردار پس از اغفال دامداران تحت عنوان صادر کننده به کشورهای عربی، گوسفندان را با قیمت بالا از دامداران خریداری و با این شیوه و شگرد اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کند.

احمدی‌تبار به دامداران گفت: مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و در صورت مشاهده، این‌گونه موارد را سریعا به پلیس گزارش کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.