سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

همايش يادبود قربانيان حوادث جاده ای در گیلان

همايش کشوری يادبود قربانيان حوادث جاده ای تا ساعتی دیگر در زیبا کنار رشت آغاز بکار می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از رشت؛ دبیر همایش ملی یادبود قربانیان حوادث جاده ای گفت : این همایش یک روزه با هدف جلب مشارکت بیشتر نهاد های مرتبط برای اجرای نخستین سامانه تروما با حضورمسئولان و کارشناسانی از سراسر کشور برگزار می شود .

دکتر شاهرخ یوسف زاده اضافه کرد: در این همایش کارکردهای سامانه تروما و لزوم اجرای این طرح در مناطق حادثه خیز کشور تبیین می شود.

دبیر همایش ملی یادبود قربانیان حوادث جاده ای افزود: این سامانه به صورت آزمایشی و با هدف کاهش آسیب های مغزی برای نخستین بار در گیلان به اجرا در می آید.

رئیس مرکز تحقیقات ترومای کشور گفت: قرار است در سامانه تروما، نهادهایی مرتبط نظیر شرکت مخابرات، پلیس راه و راهور، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، حمل و نقل و راهداری گیلان با هماهنگی و تعامل با یکدیگر میزان آسیب های ناشی از حوادث ترومایی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه طرح این سامانه مدیریتی و اجرایی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال شد گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار و با توجه به فراهم بودن شرایط، به زودی در گیلان اجرایی شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.