سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

محدوديت های ترافيکی آخر هفته در محور های مازندران

رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدوديت های ترافيکی در محور های مواصلاتی استان از ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه 22آبان ماه خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ جعفرمحمدنژاد گفت:تردد موتورسيکلت از ساعت12ظهر روز چهارشنبه20 آبان ماه تا ساعت 24 روز جمعه 22 آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز ، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی،تردد موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

رئيس پليس راه مازندران با اشاره به محدوديت های ترافيکی در محورچالوس– کرج،گفت: تردد انواع تريلر،کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود:تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت روز جمعه 22 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت17 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

به گفته وی،درمحورهراز،ترددکليه تريلر ها از اين محور ممنوع بوده و تردد همه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت8 صبح تا ساعت 24روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئيس پليس راه مازندران گفت : درمحور فيروزکوه تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت8 صبح تا ساعت24 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به بارندگي در محور های مواصلاتی استان از لغزنده بودن جاده خبر داد و از رانندگان وسايل نقليه خواست، با احتياط رانندگی کنند.

ضمناً مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راههای استان است.

انتهای پیام /س

برچسب ها: محدودیت ، ترافیکی ، آخر ، هفته ، محور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.