كار آفرين برتر كشور از شهرك صنعتی رينه لاريجان بازديد كرد و طرح‌هایی نو در اختيار جوانان اين منطقه قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی اصغرجهانگيری عضو هيئت علمی دانشگاه‌ها و كار‌آفرين برتر كشور از صنايع دستی و شهرك صنعتی شهر رينه و مناطقی كه در آن ايجاد اشتغال می‌تواند صورت بگیرد، بازديد كرد.

جهانگيری به همراه اعضای شورای شهر و شهرداری رینه از سطح شهر زمين‌های تحت كشت، شهرك صنعتی، صنايع دستی، توريست‌پذير بودن شهر، سبک دامداری، داشته‌های شهر رينه بازدید کرد و با توجه به داشته‌های اين شهر طی همايشی كه با همت شهرداری رينه برگزار شد طرح‌هایی نو در اختيار جوانان اين منطقه قرار داد.

علی‌اصغر جهانگيری کارآفرین برتر کشور و یک ایده پرداز و تولیدکننده باذوق است که تا به‌حال صدها کارخانه در سراسر ایران تاسیس کرده است كه اگر فقط ۱۰ درصد از توان او استفاده شود بیکاری در ایران بی‌معنی می‌شود.

وی در یکی از روستاهای محروم مازندران به نام کند لوس به دنیا آمد و پس از فارغ التحصیلی از رشته شیمی به کارهای مختلف مشغول شد.

جهانگيری پس از ديدن یک آگهی در روزنامه که سازمان ملل به ۲۶ کشور در حال توسعه بورسیه داد باتوجه به این‌که متاهل و مشغول کار بود، قبول شد و به اتریش رفت.

وی پس از فارغ التحصیلی در رشته پلیمر پلاستیک، همان‌جا در اروپا استخدام شد و صنایع پلاستیک ۱۵ کشور اروپایی را تحت نظر گرفت اما پس از مدتی به ایران بازگشت.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، کارآفرین ، برتر ، کشور ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.