سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام جهت اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به افزایش حجم ترافیک در معابر درون شهری مهران در ایام اربعین حسینی، از آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای اجرای طرح ترافیکی وِیژه اربعین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ایلام؛ سرهنگ نورالله خادم اعلام کرد: امسال نیز همچون سال گذشته در ایام اربعین حسینی شاهد حجم بالای ترافیک در معابر درون شهری ایلام و معابر منتهی به پایانه های مرزی مهران به سمت کشور عراق هستیم که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) را با تمرکز بر معابر دورن شهری به مرحله اجرا درمی آورد.

خادم هدف از اجرای این طرح را ارتقاء انضباط ترافیکی، ایمنی و روان سازی ترافیک، ایجاد آرامش و رضایتمندی زائران و کاهش حوادث رانندگی در اربعین حسینی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه معابر منتهی به پل زائر ایستادن ممنوع است، افزود: تمام معابر منتهی به پل زائر، بوسیله تابلو و همچنین نصب بنر ایستادن ممنوع، اطلاع رسانی می شود و زائران برای توقف وسیله نقلیه در این معابر جدا خود داری کنند.

خادم گفت: 12 پارکینگ مناسب برای پارک خودروهای زوار در سطح شهر مهران جانمایی شده و زائران می توانند برای پارک وسیله نقلیه خود از این پارکینگ ها استفاده کنند.
 
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.