سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان سنگنوردی:

برای اعزام های خارجی حامی مالی نداریم

الناز رکابی گفت: برای حضور در رقابت‌های بین المللی حامی مالی ندارم و مجبورم از جیب هزینه کنم.

الناز رکابی قهرمان سنگنوردی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: برای اعزام به مسابقات برون مرزی حامی مالی ندارم تا از من حمایت کند و مجبورم از جیب هزینه کنم.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های جام جهانی آلمان که مدتی پیش در اشتوتکارت برگزار شده بود با هزینه شخصی راهی شدم.

رکابی در ادامه گفت: در این مسابقات در رتبه پانزدهم ایستادم و به نیمه نهایی  هم صعود کردم.

وی عنوان کرد:‌رقابت‌های آسیایی سنگنوردی از اول آذر در شهر چین آغاز خواهد شد به همین جهت برای حضوری قدرتمند در این پیکارها در تهران تمرین می‌کنم.

سطح مسابقات آسیایی بالاست

وی در ادامه اعلام کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالاست کره و ژاپن که جزو تیم‌های قدر قاره کهن هستند حضور دارند امیدوارم نتایج خوبی به دست آوریم.

با توجه به اینکه اعضای تیم ملی از قهرمانان کشور و آسیا و جهان تشکیل خواهد شد می‌توان امیدوار بود که در این رقابت‌ها نتایج خوبی به دست آوریم.

رکابی در ادامه یاد ‌آور شد: در این ورزش 14 سال است که فعالیت می‌کنم و 13 سال هم که عضو تیم ملی هستم.

در این سالها مدالهایی کسب کردم که می‌توان به مدال طلای  کشوری 2 مدال نقره آسیا و یک برنز قاره کهن و دو مدال برنز مسابقات مسترکاپ که در زنجان برگزار شد اشاره کرد.

سنگنوردی رو به جلو حرکت می‌کند

رکابی عنوان کرد: این ورزش در سالهای اخیر رشد روز افزونی داشته است و قهرمانان خوبی ظهور کرده‌اند یکی از عوامل رشد سنگنوردی حضور سنگنوردان کشورمان در میادین بین المللی است  که باعث کسب تجربه آنها می‌شود.

هزینه سنگنوردی بالاست

وی دراین باره گفت: این ورزش را همه سنین می‌توانند انجام دهند و شرط سنی ندارد اما متاسفانه هزینه خرید وسایل آن بالاست کفش مخصوص سنگنوردی و یا ابزاری که برای انجام این ورزش از آنها  استفاده می‌شود بالاست.

بهترین موقع برای شروع سنگنوردی نوجوانی است

این قهرمان ارزنده کشورمان گفت: برای ورود به این رشته پرطرفدار ورزشی نوجوانی و جوانانی که سرشار از انرژی و روحیه است می‌باشد و بهتر می‌توان به سنگنوردی پرداخت.

زارعی کار بلد است

رکابی در خصوص عملکرد رئیس جدید فدراسیون افزود: زارعی برنامه ریزی خوبی در این حوزه انجام داده است و عملکرد قابل قبولی در این مدتی که به این سمت برگزیده شده است داشته است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.