سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

یک کیلوگرم شیشه در قزوین کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف یک کیلو و 176 گرم شیشه در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه شش قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سرهنگ ولی وندایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اطلاع از فعالیت یک تیم تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان آبیک، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ماموران مشخص شد شش قاچاقچی مواد با تشکیل یک تیم، همزمان در آبیک و یکی از روستاهای اطراف آن اقدام به تهیه و توزیع ماده روان گردان شیشه می کنند، خاطرنشان کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی مشترک با پلیس شهرستان آبیک، منزل و کارگاه متهمان را بازرسی و هر شش قاچاقچی را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهمان 18 گرم سوخته و 20 گرم شیره تریاک نیز کشف و قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


رییس پلیس راه استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو ریو با 34 میلیون ریال خلافی خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه قزوین-زنجان خودرو یاد شده را به علت سرعت غیرمجاز متوقف و با دریافت استعلام خلافی خودرو، مشخص گردید این خودرو دارای 56 فقره تخلف رانندگی می باشد.

سرهنگ بهرام زینلی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده خودرو توقیفی دارای تخلف های سرعت و سبقت های غیرمجاز بوده است.

این مسوول انتظامی ادامه داد: براساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، چنانچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده بیش از 10 میلیون ریال باشد متوقف و راننده آن نیز به مراجع قضایی معرفی می شوند.

فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری سه سارق و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده توسط عوامل انتظامی کلانتری های 12 بازار، 13 باهنر و 14 قزوین صورت گرفت است.

سرهنگ رضا اکبری یادآور شد: سرقت های کشف شده شامل محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی بوده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیشه ، کشف ، قزوین ، مواد مخدر ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.