مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به 3نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای افزود: با توجه پیش‌بینی بارندگی و سرمای شدید سازمان امدادرسانی جمعیت هلال احمر قزوین آماده هرگونه ارائه خدمات به هموطنان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حمید ره‌‌‌‌‌‌‌‌انجام افزود: سازمان هلال احمر با توجه به اطلاعیه هواشناسی استان، تمام پایگاه‌های خود را به حالت آماده باش درآورده است.

وی با اشاره به این‌که سازمان هلال احمر ۲۳ پایگاه فعال در سطح جاده‌های استان دارد، گفت: باتوجه تداوم بارش‌ها و نزولات آسمانی، پایگاه‌های جاده‌ای و شعب هلال احمر شهرستان‌ها در آمادگی کامل به سرمی‌برند.

این مسئول افزود: در صورت وقوع تصادفات و یخ زدگی در جاده‌های پرتردد، پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر آماده ارائه هر نوع خدمات درمانی و امدادی به مصدومان و مسافران هستند.

ره‌انجام گفت: علاوه بر هلال احمر اداره راه و ترابری، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه به منظور ارائه خدمات به مسافران در جاده حضور دارند.

وی در ادامه بیان کرد: طبق ارزیابی ۶ ماهه اخیر بیشترین حادثه‌های جاده‌ای در پایگاه میر پنجی آبیک به سمت قزوین، پایگاه شیرین سو به سمت رشت و سومین پایگاه هوجی در جاده بویین زهرا ساوه بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با ابراز تاسف از سانحه تصادفی که طی این روزها در حواشی استان رخ داده بود خبر داد: این تصادف در حوالی پایگاه میرپنجی آبیک بوده است که ۳ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند.

ره‌انجام در پایان هشدار داد: با توجه به آغاز فصل سرما و امکان وقوع بارندگی‌های نامنظم و لغزندگی جاده‌ها به همشهریان توصیه می‌شود پیش از اقدام به تردد در جاده‌ها از ایمنی لازم خودرو مانند زنجیر چرخ، کنترل باد لاستیک، سالم بودن دستگاه گرمایشی خودرو اطمینان حاصل نموده و با خود مقداری آذوقه همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.