سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

نام نویسی 115 نفر در طرح «دانشجو معلم قرآن‌ کریم» در آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از ثبت نام 115 نفر در طرح«دانشجو معلم قرآن کریم» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سیدی با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن‌ کریم» در جهاددانشگاهی استان، بیان کرد: همزمان با اعلام فراخوان طرح «دانشجومعلم قرآن‌ کریم» توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، ثبت  نام این طرح در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه استقبال از این طرح در استان خوب بود و 115 دانشجو ثبت نام کرده اند.

سیدی تصریح کرد: طرح «دانشجومعلم قرآن کریم» در راستای نیل به نهضت قرآن‌آموزی در کشور، از دانشجویان مستعد و آشنا به علوم روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ثبت‌نام به عمل آورده و برای تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز گسیل به مناطق محروم کشور در قالب اردوهای جهادی قرآنی آموزش می‌دهد.

وی یادآور شد: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به‌عنوان منادی، پرچمدار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشی فرهنگی برای سال‌تحصیلی ۹۴ ـ ۹۵ طرح «دانشجو ‌معلم قرآن کریم» را در دست اجرا دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، افزود: در راستای تحقق نهضت قرآنی در دانشگاه‌ها، نخستین دوره طرح «دانشجو‌ معلم قرآن کریم» طی اردویی چهار روزه از 19 تا 22 آبان‌ماه در استان قم برگزار می‌شود.
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.