سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان در آذربایجان شرقی

فرماندار اهر بر حمایت اساسی و مدون از فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عابدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر برنامه ریزی مناسب ادارات مرتبط در حمایت اساسی و مدون از فعالیت های فرهنگی هنری جوانان تأکید کرد.

وی شورای فرهنگ عمومی را یکی از نهادهای مهم فرهنگی و رکن اصلی در سیاست گذاری فرهنگی برشمرد و با اشاره به جایگاه مهم این شورا از اعضا خواست با تلاش مضاعف و تدوین برنامه های جذاب فرهنگی و هنری زمینه را برای توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی و هنری جوانان فراهم نمایند.

وی، بااشاره به اینکه تکنولوژی نوین و فضای مجازی امروز یکی از مهم ترین ابزارهای مهم روز در فعالیت های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی و مذهبی شمار می رود تدوین ساز و کارهای عملی و برنامه ریزی لازم دراین حوزه را مورد تأکید قرار داد.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر با تأکید بر نقد منصفانه گفت: نقدهای خیر خواهانه موجب اصلاح امور در کارها و نقد مغرضانه باعث افتراق و دو دستگی می شود که باید دراین خصوص و طرح مسائلی که به نحوی موجب خدشه دار شدن وحدت می شود جلوگیری کنیم و سعی کنیم با تعامل و همفکری و وحدت در کارها در پیشبرد اهداف فرهنگ عمومی فعالیت های فرهنگی گامهای عملی برداریم.

عابدی، افزود: باید از تمام سلایق و نظرات در فعالیت های فرهنگی بهره ببریم تا بتوانیم زمینه را برای توسعه فعالیت های فرهنگی فراهم نمائیم. 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.