سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت در هفته ای که گذشت؛

فروش 12هزار خودرو در روز نخست اجرای طرح وام 25 میلیونی/ انتقاد از کیفیت در محصولات و خدمات داخلی

انتقاد از کیفیت در محصولات و خدمات داخلی و تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو در فهرست تسهیلات 25 میلیون تومانی از مهمترین خبرها در طی هفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛انتقاد از کیفیت در محصولات داخلی و فروش 12 هزار خودرو در روز نخست اجرای طرح وام 25 میلیونی از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته در حوزه صنعت است.

فروش 12هزار خودرو در روز نخست اجرای طرح وام 25 میلیونی

قائم‌مقام وزیر صنعت از فروش 12هزار خودرو در روز اول اجرای طرح وام 25میلیونی خودرو خبر داد.


وزیر صنعت با اشاره به این که برخی برای تشویق مردم به نخریدن خودرو در طرح جدید دولت تقلا می‌کنند این حرکت را خیانت به کشور است گفت: شعور مردم خیلی بیشتر از این حرف‌ها است.


رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران با اشاره به اینکه امر کیفیت در سطح رضایت محصولات و خدمات در کشور دچار مشکلات جدی است، گفت: باید در برنامه ششم توسعه به این موضوع حیاتی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور توجه شود.


مدیرکل استاندارد استان تهران با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که رقابتی باشد گفت: بدون تردید اساسی‌ترین عنصر در اقتصاد رقابت‌پذیر کیفیت است.


معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو کلیه گروه خودروهای ایران خودرو را مشمول طرح وام 25 میلیونی اعلام کرد.


معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به آغاز طرح اعطای وام 25 ميليوني خودرو گفت: شركت سايپا در كمتر از 48 ساعت با تحويل تعدادي از محصولاتش، كام مشتريانش را شيرين كرد.


اعطای وام 25 میلیونی خودرو فرصتی طلایی برای مردم و خودروسازان است به شرط آنکه خودروسازان در ابتدای کار به وعده‎های خود مبنی بر بازپرداخت اقساط هفت ساله پشت پا نزنند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کیفیت مترادف با تعالی انسان است و فقط انسانهای کیفی می توانند آن را عرضه کنند و سپس به همراهان خود ارایه کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.