سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

برخورداری 80 درصد روستاهای لردگان از نعمت گاز طبیعی

هم اکنون 283 مورد معادل 80 درصد از روستاهای شهرستان لردگان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار لردگان، تعداد روستاهای این شهرستان را 354 مورد اعلام کرد و گفت: هم اکنون از این تعداد، 283 روستا معادل 80 درصد از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

ابوالقاسم کریمی افزود: گازرسانی به 60 درصد از روستاهای این شهرستان (212 روستا) در دولت یازدهم انجام شده است. وی، تلاش برای محرومیت زدایی و برخورداری روستاهای محروم از امکانات آب، برق و گاز را از مهمترین سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت یازدهم برشمرد و گفت: تلاش می شود تا عملیات گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان انجام شود.

کریمی از شکل گیری نهضت آسفالت در شهرستان لردگان هم خبر داد و افزود: تاکنون در حدود 80 درصد جاده های روستایی و شهری شهرستان زیرسازی و آسفالت انجام گرفته که در نوع خود بی نظیر است.

فرماندار شهرستان لردگان گفت: تا قبل از دولت یازدهم، 120 روستا در لردگان با تانکر آبرسانی می شد که در دولت یازدهم این تعداد به 50 روستا کاهش یافته است. وی در خصوص خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: بهره برداری از بیمارستان لردگان و فعال سازی واحدهای اورژانس، CCU، ICU و طب سوزنی از جمله این خدمات است.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد (مرکز این استان) قرار دارد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: گاز طبیعی ، روستا ، لردگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.