سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

حضور ارس در هفتمین نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور

منطقه آزاد ارس با عنوان "صنعتی ترین منطقه آزاد ایران حاصل 24 ماه تلاش دولت تدبیر و امید" در هفتمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور حضور دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛این نمایشگاه باهدف توسعه تبادلات اقتصادي با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و مدیرعامل منطقه آزاد کیش آغاز به کار کرد و تا21 آبان ماه برپا می باشد.

منطقه آزاد ارس نیز با عرضه نمونه محصولات تولیدی کارخانجات بصورت فیزیکی و تصویری، انتشارات حوزه سرمایه گذاری و معرفی تولیدکنندگان برتر و همچنین کتاب سند تدبیر و توسعه ارس و کانترهای تخصصی مذاکره در این نمایشگاه حضور دارد.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی، تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان از اهداف برگزاری این دو رویداد مهم اقتصادی در جزیره کیش است.

در این دو رویداد اقتصادی 185شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات متحده عربی، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران 40 شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع و در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش حضور دارند. همچنین 11 سفیر از کشورهای تونس، پاکستان، اردن، ویتنام، قرقیزستان، سوئد، مصر، اندونزی، عراق، عمان و افغانستان در این دو نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.