سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چيائو: امیدوارم از سد چین عبور کنیم

سرمربی تیم ملی تالوی کشورمان گفت:امیدوارم تالوکاران ایرانی در مسابقات جهانی اندونزی بتوانند ازتیم قدرتمند چین عبور کنند.

هو جين چيائو سرمربی چینی تیم ملی ووشوی کشورمان در بخش تالو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد:با وجودیکه امیدوارم در مسابقات جهانی از سد ووشوکاران قدرتمند چین عبور کنیم،اما این امیدواری من برای کسب موفقیت در اندونزی کافی و مهم نیست.بلکه مهم این است که ملی پوشان ایرانی با تمام توان و داشته ها آنچه آموخته اند، به مصاف حریفان بروند.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه در درجه اول اهمیت نیست ،گفت:ملی پوشان ایرانی در چندماه گذشته که تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند، پیشرفت بسیارخوبی داشته اند و رضایت من را در اردوها جلب کردند.

در مسابقات جهانی اندونزی نتیجه در درجه اول اهمیت قرار ندارد، بلکه برای من مهم عملکرد تالوکاران ایرانی است،و توقع دارم تا تغییراتی را که در این چند ماه اخیر داشته اند را در میدان مسابقه به نمایش بگذارند و با قدرت ظاهر شوند.
سرمربی چینی تیم ملی تالوی کشورمان افزود: اطمینان دارم تالوکاران ایرانی در هر فرمی که در مسابقات جهانی حاضر می شوند، بر روی سکو خواهند رفت، اما اینکه چه مدالی کسب می کنند،قابل پیش بینی نیست.
چیائو با تقدیر از علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو برای فراهم کردن امکانات مناسب اردویی گفت: در زمان برگزاری اردوهای مختلف طی پنج ماه گذشته ،هیچ مشکلی نداشتیم و تمام خواسته های ما فراهم و تامین شد و با توجه به رفع کلیه نیازها،  تالوکاران خوشبختانه فقط بر روی تمرین تمرکز داشتند.
وی در پایان از شرایط جسمانی و روانی تالوکاران اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی نیز ابراز رضایت کرد.
گفتنی است:سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.