سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری جشنواره قران وعترت بهزیستی خوزستان باحضور دویست نفر

جشنواره قران وعترت بهزیستی خوزستان باحضور دویست نفربرگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ابادان؛مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: مرحله استانی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت بهزيستی استان خوزستان به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزارشد.

غلامرضا صدیق راد بابیان اینکه اين جشنواره در دو بخش شفاهی و كتبی برگزار می‌شود افزود: رشته‌های بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ جزء 30(گروه سنی زیر 18سال)، حفظ 5 جزء (گروه سنی زیر 18سال) ، 3 جزء(گروه سنی زیر 18سال) ، 10 جزء، 20جزء ،مدیحه سرایی و رشته های بخش کتبی خوشنویسی و تحقیق و پژوهش است.

وی گفت:این مسابقات در دوبخش اقایان وبانوان بصورت همزمان برگزار و سه نفر از اساتید مجرب این حوزه داوری بخش آقايان و دونفر از اساتید داوری بخش بانوان را به عهده دارند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان تصریح کرد: نفرات برتر رشته‌های مختلف در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه يافته‌اند و از برگزيدگان اول تا سوم در اين مرحله با اهدای جوايز تجليل خواهد شد و نفرات اول در هر رشته به مرحله كشوری راه خواهند يافت.

غلامرضا صدیق رادافزود:هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی شامل بینش ها،ارزشها و دستورالعمل های الهی در عرصه اندیشه و عمل و مبتنی بر تعالیم انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای جوامع هدف سازمان و نهادینه ساختن فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در جامعه است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.