سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

راه اندازی وتجهیز اتاق فرماندهی ستاد اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه

اتاق فرماندهی ستاد اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ورودی‌ پایانه مرزی شلمچه و ورودی تجاری منطقه آزاد اروند در مرز بین‌المللی شلمچه با 80 کانتینر تفکیک شده‌ ونیز برنامه‌ریزی‌ها بر اساس تأمین و افزودن 80 کانتینر دیگر از سوی اداره کل بندر و کشتیرانی انجام شده است.

ولی‌الله حیاتی با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند به‌ عنوان متولی پایانه مرزی شلمچه به شمار می‌رودافزود: در جهت ایجاد امکانات و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نسبت به راه‌اندازی یک موکب و 40 چشمه سرویس بهداشتی اقدام خواهد کرد.

وی گفت: سرپرست شهرداری خرمشهر به‌ عنوان شهردار منطقه انتخاب شده که بر این اساس 4 شهردار دیگر تحت نظر وی در جهت همکاری و مشارکت نسبت به برگزاری مراسم اربعین فعالیت خواهند داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: بیش از 460 چشمه سرویس بهداشتی در مسیر 11 کیلومتری پل نو تا مرز شلمچه تدارک دیده شده است.

ولی الله حیاتی افزود:ظرفیت اسکان موقت زائران اربعین حسینی در موقعیت‌ موکب‌های تعیین‌شده 5 هزار نفر و در یادمان شلمچه 3هزار نفر برآورد شده که پیش از اربعین ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.