سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

معاون استاندار اصفهان بر ضرورت استفاده از رویکرد جدید اروپا به ایران تاکید کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: باید از اقبال و توجه تازه کشور‌ها و شرکت‌های توانمند اروپایی به کشور و استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمدعلی طرفه در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در اصفهان و سالزبورگ اتریش که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، افزود: بخش دولتی و غیردولتی استان اقدامات لازم را در زمینه همکاری بیشتر با اتریش انجام خواهد داد. 

وی اضافه کرد: باید از فرصت بدست آمده ناشی از شرایط تازه سیاسی و بین المللی بخوبی استفاده شود. 

وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان استانی تمدنساز با سابقه دیرین در عرصه علم، تمدن و فرهنگ و پرچمدار گردشگری کشور است، افزود: با توجه به موفقیت‌های سیاسی و بین المللی نظام اسلامی، فرصت‌های مناسبی برای کشور ایجاد شده است. 

طرفه با اشاره به ورود شخصیت‌ها و نهادهای سیاسی و اقتصادی به کشور و وجود ظرفیت‌های مختلف در اصفهان افزود: این استان از ظرفیت و زمینه‌هایی توسعه گردشگری زیادی برخوردار است که بسیاری از این ظرفیت‌ها منحصر به فرد است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بخش زیادی از این ظرفیت‌ها با توجه به آثار تاریخی و آثار ناملموس به ثبت رسیده استان فعال شده و زمینه استفاده و ورود و توسعه گردشگران را فراهم کرده است. 

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان می‌تواند در زمینه توسعه بخش‌های حمل و نقل، صنعت و گردشگری از ظرفیت طرف اتریشی استفاده کند، افزود: بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی و وجود صنایع راهبردی استان این زمینه را فراهم کرده است تا بتوانیم از اقبال کشورهای اروپایی و شرکت‌های توانمند به کشورمان استفاده کنیم. 

طرفه با بیان اینکه اتاق بازرگانی محوریت موضوع را با پشتیبانی مدیریت استان بر عهده گرفته است، گفت: اتاق بازرگانی حلقه ارتباطی بین بخش‌های فعال استان در زمینه‌های مختلف صنایع، اقتصادی و گردشگری است. 

وی با بیان اینکه این نشست زمینه ورود شرکت‌ها و نهادهای بین المللی به کشور را فراهم کرده است، افزود: حضور تیم اقتصادی، فرهنگی و علمی کشور اتریش با مسوولیت استاندار سالزبورگ این زمینه را فراهم می‌کند تا با انعقاد یک تفاهمنامه و برقراری ارتباط رسمی، فعالیت‌های اقتصادی خوبی در آینده انجام شود. 
نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در اصفهان و ایالت سالزبورگ اتریش با حضور هیاتی ۴۰ نفره از اتریش در زمینه‌های مختلف صنعت، گردشگری، کشاورزی و هنر در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف





انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.