سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

توقیف یک خودرو با 26 فقره تخلف

رییس پلیس راه استان قزوین گفت :ماموران پلیس راه قزوین-رشت در حین کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 را متوقف و با استعلام خلافی آن مشخص گردید این خودرو دارای 26 فقره تخلف رانندگی می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛سرهنگ بهرام زینلی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص گردید این خودرو دارای تخلفاتی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز بوده، اضافه کرد: خودرو یادشده پس از انجام مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

سرهنگ زینلی خاطرنشان کرد: براساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، چنانچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده بیش از 10 میلیون ریال باشد توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی می گردد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین از رد رشوه یک میلیون ریالی توسط ماموران وظیفه شناس کلانتری مرکز آبیک قزوین خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از یک متهم مقدار دو شیشه 50 سی سی شربت متادون کشف کردند.

سرهنگ ایمانعلی محمدزاده ادامه داد: متهم به هنگام انتقال به کلانتری به منظور فرار از قانون یک میلیون ریال رشوه به ماموران پیشنهاد می کند که ماموران انتظامی از قبول آن امتناع و موضوع را ضمیمه صورتجلسه فرد یاد شده می کنند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان معرفی می گردد در پایان با تقدیر از ماموران متعهد و وظیفه شناس کلانتری شهرستان آبیک، از مردم خواست عملکرد پلیس را با شماره تلفن 197 در میان بگذارند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خودرو ، تخلف ، رانندگی ، قزوین ، توقیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.