سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

بازدید خبرنگاران گیلانی از نمایشگاه مطبوعات

34 خبرنگار استان گیلان از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها دیدن کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس اداره امور فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این خبر گفت : خبرنگاران گیلانی در دومین روز از فعالیت نمایشگاه مطبوعات به مصلای امام خمینی (ره) تهران رفتند و در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور حضور یافتند .

محمد نیک بخش با بیان اینکه غرفه یک از گروه 17 در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات متعلق به استان گیلان است ، افزود : در این غرفه که با همکاری خانه مطبوعات استان دائر شده است ، نسخه هایی از مطبوعات گیلان و بروشور آشنایی با نشریات استان گیلان به نمایش گذاشته شده است که به مخاطبان عرضه می شود.

وی خاطر نشان کرد : استان گیلان ١٨٠ نشریه مکتوب دارای مجوز شامل ٩ روزنامه، ٤٦ هفته نامه، ١٥ دوهفته نامه، ٥٢ ماهنامه، ٦ دوماهنامه، ٣٩ فصلنامه و ١٣ دو فصلنامه دارد .

٤٣ پایگاه خبری و تحلیلی مجوزدار نیز در گیلان مشغول به فعالیت است .

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ١٦ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران میزبان علاقه مندان است.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها و در قالب ٦٠٠ غرفه در فضایی بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار نقد منصفانه ، پاسخ مسئولانه در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.