سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمت زاده:

کیفیت را انسان کیفی خلق و عرضه می کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کیفیت مترادف با تعالی انسان است و فقط انسانهای کیفی می توانند آن را عرضه کنند و سپس به همراهان خود ارایه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا نعمت زاده بعداز ظهر امروز در مراسم روز ملی کیفیت گفت: کیفیت در واقع مترادف با تعالی انسان است و  کیفیت را فقط انسان‌های کیفی می‌توانند خلق کنند و به هم نوعان خود عرضه بدارند.

وی ادامه داد: ما نباید به دنبال کیفیت بگردیم و باید از خودمان شروع کنیم و به عنوان مثال من آگه بد رفتار هستم باید از رفتار خودم آغاز کنم.

نعمت زاده در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ارتباط پدر خود با علامه امینی قبل از انقلاب اسلامی گفت: مرحوم علامه امینی با پدر اینجانب دوست بودند و وی برای دسترسی به یک کتاب خطیب دوبار به امریکا سفر کرده بود که این موضوع نشان می‌دهد مطالعه وکیفیت برای ایشان چقدر اهمیت داشته است.

 وی ادامه داد: به نظر من در هر رشته‌ای باید پشتکار داشته باشیم و به کیفیت و تولید آن درکشور در هر رشته وصنعتی توجه شود.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای رسیدن به کیفیت باید خودمان تلاش کنیم افزود: ما اول باید خود را کیفی کنیم، باید به کیفیت عشق بورزیم و بدانیم کیفیت بخشی از زندگی ماست.

وی همچنین افزود: دنبال کیفیت نباید در جای دیگری بگردیم، بلکه باید دانش خود را افزایش دهیم و اگر تجربه کافی نداریم از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

 انتهای پیام/
برچسب ها: کیفیت ، تولید ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.