سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان ؛

800 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا

رییس شورای اسلامی شهر کرمان ، گفت: در حال حاضر، حدود 800 میلیارد تومان پروژه در شهر کرمان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری، علی‌اکبر مشرفی افزود: اگر پروژه‌های ۲۰ سال گذشته را جمع کنیم، به رقم ۸۰۰ میلیارد تومان نمی‌رسد؛ بنابراین، برای ساخت این میزان پروژه در شهر کرمان، باید قدردان استاندار کرمان باشیم. 

وی ضمن تشکر از علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان به‌دلیل پی‌گیری و پشتیبانی در اجرای پروژه‌های شهر کرمان، ساخت مترو را نیز یکی از خواسته‌های مردم کرمان دانست و گفت: با توجه به ضریب مهاجرت به کرمان و مرکزیت کرمان در جنوب‌شرق کشور، ساخت مترو در کرمان ضرورت دارد. 
مشرفی از استاندار کرمان تقاضا کرد برای ایجاد مترو در کرمان پی‌گیری بیشتری شود تا به‌زودی، شاهد کلنگ‌زنی این پروژهٔ مهم در کرمان باشیم. 

وی هم‌چنین یادآور شد: اگر امروز قرارگاه خاتم به‌عنوان یک پیمان‌کار قدرتمندِ کشور به کرمان آمده و یا اگر شرکت جهاد نصر، حاضر شده با روش مالی جدید و به جای دریافت پول، براساس تها‌تر با پروانهٔ ساختمان زیرگذر جبلیه را بسازد، قطعاً به‌دلیل پی‌گیری‌ها و روابط آقای رزم‌حسینی استاندار کرمان است که تمام مردم کرمان و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان نمایندگان مردم، قدردان استاندار کرمان هستیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: پروژه ، شهرداری ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.