سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اكبری: درباره برنامه سازمان لیگ نظری ندارم!

سرمربی تیم والیبال پیكان گفت: ما ٣٤ ساعت در راه برگشت از برزیل بودیم به همین دلیل درباره برنامه ریزی سازمان لیگ نظری ندارم.

پیمان اکبری در پایان دیدار تیم پیكان با بانك سرمایه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار كرد: فكر میكنم بازیكنان من هنوز به شرایط ایده آل فنی دست پیدا نكرده اند. همین موضوع سبب می شود نتوانم اظهار نظر دقیقی درخصوص نقاط ضعف و قوت تیمم در طول این مسابقه داشته باشم.

اكبری خستگی بازیكنانش را یكی از عوامل شكست تیمش عنوان كرد و خاطر نشان كرد: بدون شك تیم من از توانایی بالایی برخوردار است و قطعا در ادامه مسابفات بهتر بازی خواهد كرد. در این دیدار واقعا حرفی برای گفتن نداشتیم!

سرمربی تیم والیبال پیكان ضمن ابراز رضایت از عملكرد شاگردانش در برزیل و مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بازی های خوبی در آن مسابقات ارائه دادیم، اگر خستگی ناشی از سفر و اثرات اختلاف ساعت دو كشور تمام شود و بازیكنانم مانند قبل با انرژی كار كنند ، پیكان همیشگی را خواهید دید. به نظرم این پروسه ١٠ روز زمان نیاز دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض دارید یا خیر گفت: بهتر است در این باره حرفی نزنم. فقط بگویم كه ما ٣٤ ساعت در راه بودیم و هر ورزشكاری به خوبی می داند چنین زمان طولانی چه اثراتی روی بدن بازیكنان می گذارد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.