سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

فروشگاه کفش در خیابان پنج تن مشهد در آتش سوخت + تصاویر

مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش سوزی گسترده در فروشگاه کفش در خیابان پنج تن مشهد و بر جای ماندن خسارات مالی گسترده در این فروشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین صالح نظر آباد افزود: این حادثه  در حالی به سامانه 125 این سازمان اعلام شد که حریق با توجه به سریع الاشتعال بودن اقلام موجود در محل به طور کامل کل فروشگاه را فرا گرفته بود و در حال سرایت به منزل مسکونی فوقاني بود. 

وی با اشاره به رسیدن حرارت و دود سنگین به طبقه فوقاني فروشگاه و شکستن شیشه ها و سوختن پرده های این منزل افزود : آتش نشانان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و ضمن جستجو و تخلیه منزل مسکونی فوقاني از چندین جهت اقدام به اطفای آتش کردند. 


صالحی با اشاره به مساحت تقریبی 40 متری این فروشگاه و زبانه کشیدن شعله های آتش در کل فضای آن،گفت: خوشبختانه با اطفای به موقع آتش از گسترش آن و سرایت به داخل منزل فوقاني و اماکن تجاری مجاور جلوگیری شد. 


مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، با تاکید بر اینکه علت وقوع آتش سوزی نیازمند بررسی های بیشتر است،افزود: وقوع این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت و تنها موجب بر جای ماندن خسارات مالی گسترده شد. 

 بدنه یک دستگاه خودروی سواری پراید که در مقابل فروشگاه مزبور پارک بود، بر اثر رسیدن حرارت و آتش سوخت.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: آتش سوزی ، مشهد ، کفش فروشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.