سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی بازار مجازی پژوهش و فناوری

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت: راه‌اندازی بازار مجازی پژوهش و فناوری از فعالیت‌های جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوری معاونت علمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: راه‌اندازی بازار مجازی پژوهش و فناوری یکی از فعالیت‌های جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران است که در آن دستاوردهای پژوهشی، فناوری نوآوری و تجاری‌سازی به طور مجزا ارائه می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: هم‌چنین براساس دستور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از همایش‌ها و رخدادهای علمی و برگزاری کارگاه‌های علمی و فناوری جهت سامان‌دهی حمایت از همایش‌ها و رخداد‌های علمی به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران محول شده است.

ضرغام تصریح کرد: همایش‌های علمی به عنوان یکی از روش‌های علمی فناورانه جهت انتشار دانش جدید، تجارب و یافته‌های تحقیقاتی از دیرباز مورد توجه محققین و دانشمندان بوده است. از این رو این صندوق در نظر دارد از رخداد علمی و فناوری که در راستای مأموریت و وظایف اساسی معاونت است حمایت لازم را به عمل آورد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطر نشان کرد: میزان حمایت و کمک صندوق متناسب با اهداف، دستاوردها و اثرگذاری همایش موردنظر متفاوت خواهد بود و همایش‌ها باید در راستای توسعه علوم و فناوری و منافع ملی در کشور باشد. 

وی عنوان کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در جهت بهبود کیفیت و گسترش برنامه‌های آموزش و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور از دعوت محققین و دانشمندان خارج از کشور برای برنامه‌های علمی کوتاه‌مدت حمایت می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.