سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان

سامانه سناد اطلاعات حدود174 هزار دانش آموز زنجانی را ثبت کرده است

دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد:امسال حدود174 هزار دانش آموز زنجانی در سناد اطلاعات خود را ثبت کرده اند .


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبر نگران جوان از زنجان ؛ محمود عباسی گفت:این سامانه که به اختصار سناد نامیده می شود. از سال 1390 برای جمع آوری اطلاعات دانش آموزان و نام نویسی آنها در مدارس کشور ایجاد شده است.

به گفته دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان: سناد به نشان الکترونیکی sanaad.medu.ir از همان بدو راه اندازی با نام نویسی دانش آموزان سراسر کشور در دوره های آموزشی پیش دبستان تا پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای و کاردانش، برای نخستین بار توانست اطلاعات سیزده میلیون دانش آموز را به صورت متمرکز ثبت نماید.

عباسی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سناد امسال جمعیت دانش آموزی مقطع ابتدایی مدارس استان زنجان با 94 هزار و 110 نفر بیشترین تعداد دانش آموزان را تشکیل می دهد.

وی با اعلام اینکه 100درصد دانش آموزان استان در مقاطع تحصیلی سه گانه نام نویسی کرده اند گفت: منطقه افشار با دو هزار و 83 نفر درمیان مناطق و نواحی 14 گانه این استان کمترین جمعیت دانش آموزی را به خود اختصاص داده است.

سناد سیستم های متعددی از جمله سامانه ثبت نام المپیادهای علمی کشور و جشنواره جوان خوارزمی را به عنوان زیر سیستم خود داردو قرار است سامانه های جامع امور شاهد و ایثارگران ، فروش و توزیع کتاب های درسی ، پرتال همگام ، دانش آموزی ، سیستم های دانش آموزی و سیستم های ساماندهی نیروی انسانی (بکفا) هم از طریق سامانه سناد نیازهای اطلاعاتی خود را تامین نماید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.