سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

اجرای طرح های جهادی وآموزش شهروندی در محلات شهر آمل

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل از اجرای طرح های جهادی و آموزش شهروندی در محله های شهر آمل خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود تسلیمی در نشست مدیران عامل و مسئولین روابط عمومی سازمان های وابسته و در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد گفت:این نشست را ورود در محله های شهر برای انجام کارهای اصولی و رفع مشکلات محلات عنوان کرد و افزود : امیدوارم این جمع به اهداف طراحی شده شورا و شهرداری در جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز آملی کمک کند .

فرزین محمودی پاتی سخنگو و رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر آمل نیز در این نشست با بیان اینکه وجود یک اتاق فکر در شهرداری ضروری است اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی هایی که داشتیم پروژه های شهری را اولویت بندی کردیم و رسیدگی به مشکلات محلات شهر نیز در دستور کار شورا و شهرداری است .

وی افزود : جهت اجرای طرح های جهادی در محلات ابتدا با ورود به محلات نسبت به شناسایی جامع مسائل و مشکلات اقدام نموده تا پس از جمع بندی آنها در مرکز پژوهش به ترتیب اهمیت منطقه اولویت بندی شده و با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و مدیران عامل سازمان ها به منطقه ورود پیدا کرده و نسبت به زمان بندی اجرای آنها تصمیم گیری خواهیم نمود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه در راستای این اهداف آموزش شهروندی در مباحث مختلف توسط سازمان های شهرداری نیز در دستور کار می باشد ادامه داد : هدف ما این است خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه گردد تا رضایت عمومی که اساس کار مدیریت شهری است حاصل شود .

در پایان مدیران عامل و مسئولین روابط عمومی سازمان های وابسته ضمن اعلام آمادگی هرگونه همکاری جهت خدمات رسانی مطلوب تر در محلات شهر ، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه دادند .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اجرا ، جهادی ، آموزش ، طح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.