سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

سیاست آمریکا ؛ استکبار ، استعمار و غارت ملت ها

امام جمعه کرمانشاه: سياست آمريكا را استكبار ، استعمار و غارت ملت ها اعلام كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  نماينده ولي فقيه در استان ، در خطبه هاي نمازجمعه با تغيير ناپذير خواندن ذات آمريكا در قبال ملتها گفت : برجام ، حق ایرانیان مسلمان است ، اما ، ذات آمریکا تغییرناپذیر بوده ، و اهداف آمریکا در منطقه با اهداف ایران اسلامي ، بسیار متفاوت است.

آیت الله مصطفی علماء به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره خوي تجاوز و نفوذ آمريكا اشاره کرد و گفت : شيطان بزرگ ، خواهان نفوذ همه جانبه در ايران است و به همين دليل باید همواره در برابر حیله و مکر دشمنان و در راس آنها ، آمريكاي جنايتكار هوشیار بود.

وي ، آمریکا را ، همان آمریکای قدیم دانست و گفت : اثبات خصلت استكباري ، استعماري و غارتگري آمريكا ، نيازمند پشتوانه اي تجربی ، عقلی ، و علمی است.

خطيب جمعه كرمانشاه به بيانات مهم رهبر انقلاب در جمع دیپلمات های کشورمان اشاره و تصريح كرد ؛
ايشان ، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را براساس قانون اساسی دانستند و فرمودند ؛ نباید در این میان ، سلیقه ای و جناحی عمل کرد.

آیت الله علماء افزود : ممکن است تاکتیک و روش های برخی از دیپلمات ها عوض شود ، اما همه این تاكتيك و روش ها باید ، در چارچوب قانون اساسي جمهوري اسلامي باشد.

وي با تاكيد بر تداوم حركت مقتدرانه ملت و دولت ایران اسلامی ، در راستاي برنامه ها و خط مشی سیاسی انقلاب اسلامي شان تصريح كرد ؛ ملت و دولت ما همواره ، با هوشیاري ، در صحنه ، باقی می مانند.

امام جمعه كرمانشاه سپس ، بر الهي بودن زندگی انسان در همه شؤون تاكيد كرد و گفت : اگر اينگونه بشود ، زندگی انسان خداپسندانه و با ارزش خواهد شد اما ، فردی که از مسیر الهی فاصله مي گیرد ، همانند کسی است که از آسمان به زمین پرتاب شده ، و در اين فاصله بی شک ، خوراك حيوانات شکاری و لاشخورها مي شود.

انتهای پیام/س

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.