سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و انجمن مجموعه داران ایران

تفاهم نامه همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با انجمن مجموعه داران ایران امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ تفاهم نامه در 10 ماده بین سازمان توسعه گردشگری و انجمن مجموعه داران ایران با حضور مجموعه داران شهر تبریز در عمارت شهرداری تبریز به امضا رسید.

با امضای این تفاهم نامه سازمان توسعه گردشگری تبریز و انجمن مجموعه داران ایران در فعالیت های مشترک فرهنگی، تشویق و ترغیب مجموعه داران، معرفی مجموعه داران تبریز در سازمان توسعه گردشگری، بازدید سالانه، برگزاری گردهمایی ها و چاپ آثار فرهنگی و هنری و همکاری در معرفی مجموعه داران با همدیگر همکاری خواهند داشت.

رضا خلیلی سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت جمع آوری مجموعه ها خطاب به مجموعه داران گفت: شما مجموعه داران در حفظ تمدن غنی ایران و حفاظت از میراث فرهنگی، تاریخی و معنوی کشور نقش بسزایی دارید.

وی افزود : شهر تبریز مقام دوم تعداد موزه در کشور به خود اختصاص داده و از نظر ثبت آثار تاریخی نیز جزو سه استان اول کشور به حساب می آید.

خلیلی کیفیت موزه های آذربایجان را مدیون مردم این این استان دانست و گفت: موزه های ما مزین به آثار مردم این شهر است.

در ادامه منوچهر لطفی مسئول انجمن مجموعه داران نیز از افتتاح اولین موزه خصوصی اتومبیلهای کلاسیک در تبریز خبر داد و افزود: این موزه خصوصی با همکاری استاد غفاری برای اولین بار در کشور افتتاح شده است.

وی از این موزه به عنوان یک اثر بی نظیر یاد کرد و افزود: همه آثار این موزه با اصالت و دارای شناسنامه است ولی با این وجود باید برای ترویج این نوع فعالیت ها در جامعه مسولان بیش از پیش به این فعالیتها توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.